قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

برگزاری نمایشگاه کتاب وتوانمندیهای قاضی جهان

برگزاری نمایشگاه کتاب وتوانمندیهای قاضی جهان 

نمایشگاه کتاب و توانمندیهای  قاضی جهان توسط  شورای اسلامی ودهیاری قاضی جهان باهمکاری  کتابخانه امام علی (ع)قاضی جهان و موسسه خیریه وغیر انتفاعی نجات قاضی جهان  در ایام دهه فجر برگزار می گردد افتتاح این نمایشگاه با حضور مسئولین و اهالی محترم در12بهمن انجام خواهدشد در این نمایشگاه عملکرد  و فعالیتهای شورای اسلامی و دهیاری  و موسسه خیریه نجات  و کتابخانه  امام علی  (ع) درمحل کتابخانه امام علی (ع) قاضی جهان به معرض نمایش گذاشته می شود  همچنین دراین ایام جلسات پیشگیری از آسیبهای اجتماعی توسط  موسسه خیریه نجات در محل  پایگاه شهید مطهری قاضی جهان باسخنرانی های کارشناسان برگزار می گردد حضور خانواده های  محترم دراین جلسات ضروری می باشد.

این نمایشگاه شامل :

1- کتابهای علمی ،آموزشی ، مذهبی  ومحصولات فرهنگی  که باتخفیف ویژه به فروش خواهد رسید.

2-  عملکرد شورای اسلامی ودهیاری قاضی جهان  به صورت ویدئوئی درنمایشگاه  پخش می برگزاری نمایشگاه توانمندیهای قاضی جهانگردد.

3-  به منظور جلوگیری ازآسیبهای اجتماعی  موسسه خیریه وغیر انتفاعی نجات  توسط کارشناسان  و مشاورین خود  که تحت نظر اداره بهزیستی شهرستان آذرشهر  می باشد  توضیحات لازم را ارائه می نمایند .همچنین دراین مورد جلساتی درایام دهه فجر در محل پایگاه شهید مطهری قاضی جهان برگزار و کسانی که دراین جلسات  شرکت نمایند ضمن  بهره  مندی ازسخنان کارشناسان به قید قرعه  هدایایی نیز  درافت می نمایند.

4-  کتابخانه امام علی  (ع) قاضی جهان ضمن برگزاری مسابقات  نقاشی حضوری به برندگان این مسابقات  جوایزی اهداءخواهد کرد.

از کلیه کسانی که عکس ، فیلم از مراسمات فرهنگی ،انقلابی ،اجتماعی ،ورزشی و غیره از قاضی جهان  در دست دارند خواهشمنداست بصورت امانت دراختیار شورای اسلامی قرار داده تا از آنها به نحو احسن درنمایشگاه توانمندیهای قاضی جهان استفاده گردد . لازم به توضیح  است عکس و فیلم تحویلی بعداز اسکن عودت داده خواهدشد و به اثر ارائه شده به قید قرعه درنمایشگاه توانمندیها جوایز ارزنده ای داده خواهدشد .

نظرات 1 + ارسال نظر
نیماباقری 6 بهمن 1392 ساعت 20:28 http://www.nimanb.blogfa.com

سلام ممنون از وب خوبتون لطفا وبلاگ من را از فهرستتون حذف کنید من اون را حذف کردمwww.nimanb.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد