قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

باخت تیم فوتبال بسیج آذرشهر در مقابل تیم آریای قاضی جهان

باخت تیم فوتبال بسیج آذرشهر  در مقابل تیم آریای قاضی جهان

باخت تیم فوتبال بسیج آذرشهر  در مقابل تیم آریای قاضی جهان

اولین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال بسیج آذرشهر که در مقابل تیم قدرتمند و پرستاره آریای قاضی جهان بود با برد حریف قاضی جهانی به پایان رسید.

یکی از تفاوت های این دو تیم نیز وجود جوانان با انگیزه در تیم بسیج و وجود ستاره های پر شمار شهرستان که شاخص ترین های آنها، حسین آقامحمدزاده بازیکن پیشین تیم هرماس و ماشین سازی تبریز می باشد که در این بازی نیز در طی 90 دقیقه در ترکیب آریا بود و اکثر گلهای این تیم را نیز خود او زد.

این دیدار که با حملات پی در پی تیم بسیج تا دقیقه 25 پیگیری میشد و این تیم بسیج بود که توپ و میدان را در اختیار داشت حسین آقامحمدزاده بازیکن پیشین تیم هرماس و ماشین سازی تبریز و بالاخره در دقیقه 30 برگشتی شوتی که بهنام یعقوبی زد و به دیرک دروازه اصابت کرد صالح غفاری با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

بعد از گل بود که تیم بسیج در لاک دفاعی فرو رفت تا تیم آریا با دو موقعیت نصفه و نیمه ای که داشت و ضعفی که در خط دفاعی تیم بسیج مشهود بود به گل مساوی و سپس 2 بر 1 پیش بیافتد ولی در ادامه بسیج با تمام وجود حمله می کرد که در نهایت مهدی دهقانی (کاپیتان)با ربودن توپ از هافبک دفاعی تیم آریا با یک حرکت انفرادی از سمت راست با نفوذ فوق العاده اش و شوت مهار نشدنی از زاویه بسته گل زیبایی را به ثمر رساند و باعث شد که تیمش با تساوی 2 بر 2 به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز مصدومیت مهدی دهقانی و تعویضش به جای سعید عظیمی و تعویض مصطفی کاویانی به جای جلال حیدری باعث شد که روند بازی تغییر کرده و تیم بسیج که خسته به نظر میرسید نتوانست از موقعیت هایش به خوبی استفاده کند و فقط توانست به 2 گل برسد ودر دفاع نیز مغلوب آریا شده و با دریافت 6 گل این بازی را واگذار کرد.

تیم بسیج در اولین دیدارش که مقابل قدرتمندترین تیم آذرشهر که مدعی قهرمانی لیگ شهرستان است عملکرد خوبی داشت به طوریکه تمامی تیم های مطرح شهرستان در آن زمین و در مقابل آریا با نتایج 7 بر 0 یا 8 بر 1 زانو زده اند ..

شایان ذکر است که در این دیدار مربیگری تیم آریا قاضی جهان بر عهده احمد آقامحمدزاده و مربیگری تیم بسیج بر عهده مهدی دهقانی بود.

انتشار کتابی توسط مهندس حامد علیزاده قاضی جهانی

انتشار کتابی توسط مهندس حامد علیزاده قاضی جهانی  

با عنوان شبیه سازی سیستم های مخابراتی در محیط Matlab 

انتشارات کتابی توسط مهندس حامد علیزاده قاضی جهانی با عنوان شبیه سازی سیستم های مخابراتی در محیط Matlab

معرفی کتاب:

عنوان: شبیه سازی سیستم های مخابراتی در محیط Matlab

ناشر : آشینا

چاپ: اطهران

نویسنده : حامد علیزاده قاضی جهانی انتشارات کتابی توسط مهندس حامد علیزاده قاضی جهانی با عنوان شبیه سازی سیستم های مخابراتی در محیط Matlab

متولد : 1367

دانشگاه :تبریز

رشته تحصیلی : مهندسی برق - مخابرات

مقطع تحصیلی : کارشناسی ارشد

مترجم : ندارد

سال چاپ: ١٣٩٣

ویرایش: اول

چاپ : اول

شابک : ٩٧٨٦٠٠٧٠١٤٠٨٠

وزن و نوع جلد : ٣٥٠ گرم

قیمت: ٧٠٠٠٠ریال

خلاصه کتاب "شبیه سازی سیستمهای مخابراتی در محیط MATLAB"

 این کتاب حاوی نکات کاربردی در راستای شبیه سازی سیستمهای مخابراتی است. از آنجایی که علم مخابرات بسیار گسترده بوده و روز به روز نیز در حال گسترش میباشد، بالتبع این کتاب تنها بخش کوچکی از این دنیای عظیم مخابرات را شامل خواهد شد. هدف از نگارش این کتاب، گرایش دانشجویان رشته مهندسی برق خصوصا مخابرات، به سمت شبیه سازی آموخته های تئوری دروس مخابرات 1و 2 میباشد؛ طوری که این قدم میتواند اولین گام به سمت مباحثی باشد که مهندسین طراح سیستمهای مخابراتی با آن درگیر هستند.

پایه آموزش در این کتاب بر مبنای نرم افزار MATLAB میباشد. انتظار میرود که دانشجویان مهندسی برق آشنایی مقدماتی با این نرم افزار داشته باشند؛ لذا، فصل اول کتاب به آموزش مقدماتی اصول برنامه نویسی در محیط MATLAB اختصاص یافته است. مواردی که در این فصل بیان شده اند بیشتر معطوف به مباحثی است که در فصول آینده به آن پرداخته شده است.

در فصل دوم، به بررسی چند نمونه از مدولاسیونهای آنالوگ و دیجیتال پرداخته شده است. شبیه سازیهای متنوعی در راستای درک مطلب تئوریها و مفاهیم هر مدولاسیون اجرا شده و توضیحات لازم به تفصیل بیان شده است.

در فصل سوم، به بررسی اجمالی تئوری برخی از روشهای کدینگ کانال و سپس شبیه- سازیهای هر روش در کنار آن آورده شده است. در این بخش نیز سعی شده است توضیحات تفصیلی مناسب راجع به کدهای نوشته شده در مثالها بیان شود.

فهرست مطالب

فصل اول : برنامه نویسی در MATLAB

فصل دوم : مدولاسیون آنالوگ و دیجیتال

فصل سوم : کدگزاری کانال