قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

حذف نمایشگاه مطبوعات، نمایشگاه کتاب تبریز را کم رونق کرد

حذف نمایشگاه مطبوعات، نمایشگاه کتاب تبریز را کم رونق کرد

 خبرگزاری شبستان: دبیر کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمالغرب کشور، حذف نمایشگاه مطبوعات را یکی از علت های کم رونقی نمایشگاه کتاب تبریز عنوان کرد. 

 وحید کاظم زاده، دبیر کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمالغرب کشور، در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، تصریح کرد: نبود نمایشگاه مطبوعات، نمایشگاه کتاب تبریز را از رونق انداخته است.

وی با اشاره به کم رونقی نمایشگاه کتاب تصریح کرد: گرانی کتاب یکی از دلایل استقبال کم مردم از نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز است.

 دبیر کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمالغرب کشور با بیان راهکار افزایش مطالعه در کشور اظهار داشت: وجود فضای مجازی یکی از دلایل کاهش میزان مطالعه در کشور است، گرانی کتاب نیز موجب شده بیشتر افراد کتاب های مورد علاقه خود را از فضای مجازی تهیه کرده و مطالعه کنند، هر چند چیزی جای کتاب را نمی تواند بگیرد.

کاظم زاده ادامه داد: دولت باید از ناشران و چاپ کتاب حمایت کند، مشاهده کردم که بن کتاب در نمایشگاه تبریز به اتمام رسیده بود و این اتفاق خوبی نیست، بن کتاب در نمایشگاه بین المللی باید به وفور در دسترس باشد.

وی همچنین با مثبت ارزیابی کردن حضور خبرگزاری شبستان در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: حضور خبرگزاری شبستان در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز نشان از پویایی این رسانه است.

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد 24 آذر 1393 ساعت 19:34

سلام مهندس جان
دوست دارم در مورد فعالیتهای سیاسی و گرایش سیاسی که کاملا دگرگون شده است نیز در سایتتون مطلب بگذارید. آیا باز هم به نفس کشیدن در دوره خاتمی فتنه گر افتخار می کنید یا فعلا به نفعتون نیست که گرایشتان به گروه سیاسی خاص را مشخص نمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد