قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

جشن تولد کودکان مبتلا به سرطان با حضور دکتر مسعود محمدیان قاضی جهانی

 

 

 

 

 

برگزاری مراسم جشن تولد کودکان مبتلا به سرطان

همزمان با اختتامیه ششمین بازارچه جمعیت

با حضور دکتر مسعود محمدیان قاضی جهانی

دبیر کارگروه کشاورزی وحمایت ازمحیط زیست شمالغرب کشور 

مراسم جشن تولد بیش از 20 کودک مبتلابه سرطان مستقر در بیمارستان کودکان تبریز همزمان با آئین اختتامیه ششمین بازارچه جمعیت خیریه قلبهای سبز در محل بازارچه ششم با حضور دکتر مسعود محمدیان دبیر کارگروه کشاورزی و حمایت از محیط زیست شمالغرب کشور برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس رضا رحیمی رئیس هیات مدیره جمعیت خیریه قلبهای سبز به نمایندگی از اعضاء هیات امناء و هیات مدیره جمعیت ضمن خوش آمدگویی به تمام حاضرین، از تمام دست اندرکاران و اعضاء فعال و داوطلب جمعیت که در طول مدت برگزاری بازارچه ششم زحمات فراوانی را متحمل شدند تقدیر و تشکر کرد .

مهندس رحیمی ضمن تشکر از تمام خیرینی که در طول این بازارچه یاریگر جمعیت بودند با اشاره به تعداد بیشمار کودکان مبتلا به سرطان تحت پوشش این جمعیت حمایت بیش از پیش مردم فهیم و انساندوست تبریز و کشورمان را در اجرای هرچه بهتر برنامه ها و طرحهای در دست اقدام دانستند .جشن تولد کودکان مبتلا به سرطان با حضور دکتر مسعود محمدیان قاضی جهانی

به گفته ایشان تمامی عواید حاصل از برگزاری چنین بازارچه هایی صرف هزینه های تکمیلی درمان کودکان مبتلا به سرطان و شبه سرطان و هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان مستعد بی بضاعت خواهد شد.

رحیمی از تمام خیرین و یاوران جمعیت از بابت حضور در آئین اختتامیه بازارچه ششم تشکر نموده و برگزاری جشن تولد کودکان مبتلا به سرطان را برای دومین بار، مایه مباهات و حمایت از این کودکان را همچون مدال افتخاری بر گردن تمام اعضاء این جمعیت دانست .

در اجرای این مراسم بیش از 15 فروشگاه قنادی با اعلام آمادگی جهت تامین کیک تولد این عزیزان با رعایت تمام جوانب بهداشتی و پزشکی بیش از 30 کیک متنوع و زیبا در اشکال و طرحهای مختلف را به محل برگزاری مراسم ارسال نمودند که از آن جمله می توان به قنادیهای: آی دو (آقای صمدزاده)، آی دو (زعفرانیه)، پرواز، باباشیرین، خانه شیرینی، خانم نعمتی، برادران نامی، ایوبی، مجلسی، عسل، بوغدا، زیتون، بلوط و .... اشاره کرد .

تمام کیکهای موجود در جشن توسط خود کودکان بریده شد و  به هر یک از آنها هدایایی به رسم یادبود از طرف جمعیت اهداء گردید . از جمله میهمانان این مراسم دکتر مسعود محمدیان دبیر کارگروه کشاورزی وحمایت ازمحیط زیست شمالغرب کشور و رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان بودند که در اهداء هدایای کودکان حضور داشتند .

در انتها با رای هیات داوران به سه کیک منتخب از طرف جمعیت هدایایی اهداء شد .

در ششمین بازارچه جمعیت ، شرکت فولاد صائب تبریز ، دفتر معماری داخلی آرمانی ساز ، رنگ و رزین بحرین ، ساتراب پرواز ، گروه تبلیغاتی فیکس باد و خانمحمدی و موسسه ندای حکمت به عنوان حامیان مالی جمعیت بودند. 

جشن تولد کودکان مبتلا به سرطان با حضور دکتر مسعود محمدیان قاضی جهانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد