قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

تعدادی از نامه های محبت آمیز همشهریان و دوستان قاضی جهانی

تعدادی از نامه های محبت آمیز همشهریان و دوستان قاضی جهانی 

تعدادی از نامه های محبت آمیز همشهریان و دوستان قاضی جهانی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ، بنده رضا علی نژاد اقدم قاضی جهانی نوه مرحوم ابراهیم محمدی قاضی جهانی هستم و دایی اینجانب حسن و غلامعلی محمدی است . بنده خیلی سالی است به دلیل گرفتاری های شخصی به قاضیجهان نیامده ام و چون خاطرات بسیار زیبایی از قاضیجهان دارم و هر وقت دلم تنگ می شود از طریق وب سایت شما و Google تصاویر روستا و همشهری های دوست داشتنی ام را می بینم و واقعا از دیدن این تصاویر لذت برده و بغض گلویم را می گیرد. از راه دور سلام گرم مرا پذیرا باشید و ممنون از تمامی زحماتی که برای دیدن روستای زیبا و همیشه جاودان ما می کشید . یاشاسین قاضیجهان

ارادتمند رضا علی نژاد اقدم قاضیجهانی

alinejad.reza.1358@gmail.com

یکشنبه 4 آبان 1393

 


بسمه تعالی

مدیریت محترم سایت قاضی جهان

با سلام واحترام

ضمن تشکر و قدردانی بخاطر راه اندازی چنین سایتی وزین در جهت شناساندن جغرافیای منطقه –نقاط دیدنی و تاریخی – علما و مشاهیر فرهنگ و.... بنده فرزند ارشد شهید حجه الاسلام فخربنابی هستم و از اینکه از پدر اینجانب نیز با درج زندگینامه و بارگذاری چند قطعه عکس یادی کردید صمیمانه سپاسگزاری می کنم امیداوارم همیشه موفق وموید باشید.

در صورت امکان با اینجانب تماس حاصل فرمایید.

 باتشکر ابوالفضل فخربنابی 09143120324

 


چرا فقط مطالبی از کاظم زاده ها سایترو پر کرده چیزی ازدکتر مرتضی نیکوفر استاد برجسته دانشگاه یا مطلبی از برادز ایشان اقای مجتبی نیکوفر که تقریبا دوازده ساله سیستم های کامپیوتری روستا رو پشتیبانی میکنند نیست یا ازریش سفیدانی که در بازسازی مساجد یا کمک رسانی به مردم پیش قدمند مثل خادم دلسوز مسجد ابولفضل حاج علی عباسپور

بی نام از تبریز

vahnam@yahoo.com

یکشنبه 4 آبان 1393

 


وحید جان سلام

آقا آخر وبلاگ نویسی هستی و همه اینه که بعد چند سال هنوز وبلاگ قاضیجهان عزیز رو آپدیت میکنی و این کار برایت خسته کننده نیست. می دونم که خیلی از عزیزان که مثل من در محلی دور از قاضیجهان زندگی میکنند مرتب به این وبلاگ مراجعه کرده و با جدیدترین اخبار آشنا میشوند. انشاءالله همیشه سلامت باشی و به خانواده سلام برسون

ممنون از زحمتت برای وبلاگ

حسین عباس نژاد قاضیحهانی

md@baharsanat.com

دوشنبه 2 تیر 1393

 


تقدیر وتشکر

باعرض سلام وخسته نباشید .واقعا وبلاگ خیلی خوب داری ودست مریزاد به شما من که همه روزه این وبلاگ رو مشاهده میکنم همیشه مطالب جالبی داری واز یادآوری از خاطرات گذشته وعکس ها خیلی کار خوبی می کنی .فقط وفقط تشکر وتشکر...

محمد محمدیان

mohammadian1370@yahoo.com

 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393

  


تقدیر و تشکر از جنابعالی بابت اطلاع رسانی از اخبار روستایمان قاضیجهان

نقی حسن زاده قاضیجهانی

hasanzadehnaghi@yahoo.com

یکشنبه 24 فروردین 1393

 


تشکر وگلایه

سلام.جناب اقای کاظم زاده همانطور که عرض کردم نامی از خانواده ما تاحال نیاوردید بنده وبرادرانم تعصب خاصی به قاضیجهان داریم وهمیشه از سایت بازذید میکنیم

نورالدین رسول زاده

 n_r_donarkhazar@yahoo.com

پنج‌شنبه 30 آبان 1392     

باسلام

 بدینوسیله از زحمات مدیر سایت قاضیجهان که همواره سعی در شناساندن فرهنگ قاضیجهان به تمام جهان را داشته اند تشکر مینمایم

نورالدین رسولزاده قاضیجهانی

n_r_donarkhazar@yahoo.com

 دوشنبه 5 آبان 1393  


ba salam
man yek ghazijahani hastam .vali moteasefane hodude 15 sale ke dar ghazijahan nabudam.besiar khoshhal shodam vaghti motuni dar rabete ba ghazijahan dar internet peyda kardam .
in kare shoma niaz be taghdir va tashakor dare..
baraye gostareshe karetun mitunin ru man hesab
konik dar zemn man niaz be yek jeld az ketabetun daram chegunegie tahie ketab ro baram benevisid bi zahmat.
man dar kharej az keshvar zendegi mikonam vali khanevade dar iranand.
montazere javabetun hastam.
hatman baram mail bezarin
shomare tamase man +7 963 664 06 99
ba tashakore faravan
.mohammade sadeghian

<gallery.rf@gmail.com>

دوشنبه 29 مهر 1392

 

  


دوست گرانقدر جناب مهندس کاظم زاده ضمن سلام و آرزوی سلامتی و توفیق برای جنابعالی خواستم از زحمات شما برای معرفی و اطلاع رسانی قاضی جهان تشکر کنم . امیدوارم همیشه شما را موفق و سربلند ببینم .

مجید جبارزاده

09123604062     

majid.jabbarzadeh@yahoo.com

 جمعه 7 تیر 1392

 

 سلام .

من بیشتر اخبار قاضی جهان رو از روی سایت شما پیگیری می کنم . خواستم ازتون تشکر کنم بابت همه چی و اینکه اگر کاری از دستم بر میاد دررابطه با سایت قاضی جهان در خدمتتون هستم . من همیشه و با کمال افتخار پیش دوستام و همکارام سایت رو باز می کنم و بهشون نشون می دم .

مجید جبارزاده . کرج

 


با سلام و خسته نباشید.

از دیدن این سایت پر محتوا و جامع که راجع به قاضی جهان هست .خیلی خوشحال شدم امیدوارم اینگونه برنامه ها ادامه پیدا کند. باز هم مرسی و ممنون .

زهرا ممقانی قاضی جهانی

zahra_taham@yahoo.com

 سه‌شنبه 28 خرداد 1392

 

 


باسلام وخسته نباشید خدمت جناب اقای مهندس کاظم زاده

باتشکر از وب سایت بسیار زیبای شما لطفا عزادرای محرم سال 1390را به ادرس بالایی ارسال فرمائید

رحیم حاجی نژاد

باتشکر

rahimhajinezhad@yahoo.com

سه شنبه 22 آذر ماه سال 1390  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد