قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج قاضی جهان اعلام شد

 

 

 

ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج قاضی جهان اعلام شد  

سرهنگ رضا سامی فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر

فرمانده  سپاه ناحیه آذرشهر در آستانه هفته بسیج اظهار داشت:بسیج نیروی پرتوانی است که با استقامت بی نظیر خود در تمام عرصه ها نشان داد که می توان با توکل به خداوند متعال وتوسل به ائمه اطهار واطاعت از ولی فقیه زمان خود در مقابل استکبار جانانه ایستاد و پیروزی و نصرت الهی را در آغوش کشید.

سرهنگ رضا سامی گفت: از جمله برنامه هایی که در بزرگداشت هفته بسیج در سرهنگ رضا سامی فرمانده سپاه ناحیه آذرشهرسطح شهرستان اجرا می شود دیدار بسیجیان با ائمه جمعه و تجدیدمیثاق با آرمان های امام ورهبری، غبار روبی مزار شهدا،نشست های بصیرتی، مسابقات فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه و… است.

سرهنگ سامی در ادامه افزود: از جمله پرشور ترین وحماسی ترین برنامه های این هفته حضور حماسی بسیجیان در ۵ آذر در سطح شهر و تجمع آنها در مرکز شهر است که این تجمع بیانگر در صحنه بودن بسسیجیان سلحشور و نمایشگر اقتدار و عظمت این نیروی مردمی است.

گفتنی است نشست روشنگری و ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج  با مدیریت پایگاه مقاومت شهید مطهری قاضی جهان در مورخه سه شنبه 4 آذرماه و  نشست بصیرتی و گرامیداشت هفته بسیج  توسط پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری (س) قاضی جهان  در مورخه پنجشنبه 6 آذرماه  و مسابقه دوی استقامت در دبستان شهدای قاضیجهان در مورخه 3 آذرماه برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد