قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

دکترمسعود محمدیان معاونت قرنطینه وامور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور

 

 

 

 

انتصاب جناب آقای دکتر مسعود محمدیان  قاضی جهانی  

به عنوان معاونت قرنطینه و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور  

انتصاب جناب آقای دکتر مسعود محمدیان  قاضی جهانی به عنوان معاونت قرنطینه و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور

جناب آقای دکتر مسعود محمدیان  قاضی جهانی رئیس سابق سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی طی حکمی به عنوان معاون قرنطینه و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد.

بدینوسیله این انتصاب بجا و شایسته را به ایشان تبریک می گوییم.

درگذشت حاج ابوالفضل قاضی جهانی

 

 

 

 

درگذشت حاج ابوالفضل قاضی جهانی  

از خادمان حوزه فرهنگ و آموزش شهرستان آذرشهر

و مدیر فعال و سختکوش مدرسه آذر قاضی جهان

درگذشت حاج ابوالفضل قاضی جهانی

حاج ابوالفضل قاضی جهانی  از خادمان حوزه فرهنگ و آموزش شهرستان آذرشهر و مدیر فعال و سختکوش مدرسه آذر قاضی جهان (شهدا)  در دهه چهل شمسی مشهور به « آقای قاضی » روز چهارشنبه 19 آذرماه و در سن 80 سالگی دار فانی را وداع گفت.

مرحوم حاج ابوالفضل قاضی جهانی متولد 1314 هجری شمسی بوده و در سال 1322 در مدرسه آذر مشغول تحصیل گردید. وی پس از اخذ دیپلم دانشسرا به استخدام اداره فرهنگ در آمده و در سال 1333 مدیریت مدرسه آذر را برعهده گرفت و پس از پنج سال مدیریت در این مدرسه در سال 1338 به عنوان مدیر مدرسه دیانت احمدی گوگان انتخاب و 4 سال تمام در این مدرسه خدمت نمود وی سپس در سال 1342 به عنوان معاونت آموزش و پرورش آذرشهر منصوب و در سال 1363 هجری شمسی پس از 30 سال خدمت علمی بازنشست گردید.

وی یکی از فعالان عرصه آموزش و فرهنگ در قاضی جهان ، گوگان و آذرشهر می باشد که خدمات و تلاشهای وی در طول سه دهه فعالیت آموزشی در منطقه ماندگار و شایسته تجلیل می باشد.

بدینوسیله درگذشت ایشان را به جناب آقای دکتر بهرام قاضی جهانی و دکتر نازنین قاضی جهانی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.