قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدارس قاضی جهان

 

 

 

 

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدارس قاضی جهان

مدرسه دخترانه فجر قاضی جهان احداث می شود 

آقای جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در جریان سفر به شهرستان آذرشهر از مدارس دخترانه فجر و نفیسه قاضی جهان بازدید به عمل آورد

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در جریان سفر به شهرستان آذرشهر از مدارس دخترانه فجر و نفیسه قاضی جهان بازدید به عمل آورد.

جعفر پاشایی در این بازدید که مهندس رحیم علیزاده بخشدار مرکزی آذرشهرآقای جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در جریان سفر به شهرستان آذرشهر از مدارس دخترانه فجر و نفیسه قاضی جهان بازدید به عمل آورد و عباسقلی دواتگر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آذرشهر نیز وی را همراهی می کردند از آذرشهر به عنوان شهر تاریخی و فرهنگی با قدمت زیاد یاد کرد و گفت: این شهرستان دورنمای موفقی دارد و شهر شهیدان مدنی و غفاری نام دارد.

وی همچنین پرداختن به اولویت های پنج گانه آموزش و پرورش را از ضروریات دانست و خاطر نشان کرد : هیچ نهادی بدون برنامه ریزی به هدف نهایی و خروجی موفق نخواهد رسید.

 پاشایی با اشاره به پتانسیل های قوی که در آموزش و پرورش شهرستان وجود دارد ، عنصر اصلی موفقیت هر جامعه را وجود معلمانی دلسوز دانست .

وی بر لزوم احداث و بازسازی مدرسه دخترانه فجر قاضی جهان تاکید نموده و گفت: امیدوارم در اسرع وقت با هماهنگی های بعمل آمده با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بتوانیم نسبت به احداث مدرسه دخترانه فجر قاضی جهان اقدامات لازم را بعمل آوریم.

گفتنی است در جریان بازدید پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از مدارس قاضی جهان که جمع کثیری از اهالی قاضی جهان نیز حضور داشتند اعضای شورای اسلامی ،دهیار قاضی جهان و همچنین اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدارس قاضی جهان خواستار احداث فضای آموزشی بودند که تبادل نظر در این مورد صورت گرفت.

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت روز درختکاری در قاضی جهان

 

 

 

 

 غرس نهال در قاضی جهان به مناسبت روز درختکاری

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در قاضی جهان 

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در قاضی جهان

به همت شورای اسلامی و دهیاری قاضی جهان و به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری (15 اسفند)مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی 6 - 15 سال با موضوع درختکاری در سطح شهرستان آذرشهر برگزار می شود.

مهندس قربانعلی باقرپور عضو شورای اسلامی قاضی جهان و مسوول برگزاری مراسم روز دمهندس قربانعلی باقرپور عضو شورای اسلامی قاضی جهان و مسوول برگزاری مراسم روز درختکاری در قاضی جهانرختکاری در قاضی جهان در گفتگو با خبرنگاران  با بیان اینکه  این مسابقه با هدف آشنایی کودکان با اهمیت گل و درخت و نهادینه کردن فرهنگ درختکاری و احیا و حفظ محیط زیست  در سطح شهرستان آذرشهر برگزار می شود افزود: درخت نماد آبادانی و شاخص سبزی و خرمی و مظهر زندگی و باعث تلطیف هوا و موجب آسایش و رفاه شهروندان و صفا و پاکی طبیعت می باشد.

وی با بیان اینکه از علاقه مندان به شرکت در این مسابقه در خواست می شود آثار خود را تا 13 اسفند آخر وقت اداری به شورای اسلامی قاضی جهان و یا مدیریت کتابخانه امام علی (ع) قاضی جهان تحویل نمایند افزود: به 5 اثر برگزیده  در حاشیه همایش روز درختکاری در محل کتابخانه امام علی(ع) قاضی جهان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

مهندس باقرپور با بیان اینکه نمایشگاهی از این آثار  در روز درختکاری در محل کتابخانه امام علی(ع) قاضی جهان برگزار خواهد گردید افزود: همچنین در این روز با حضور اهالی و اعضای گروه های مجازی قاضی جهان تعدادی نهال بصورت نمادین در سطح قاضی جهان غرس خواهد شد . 

گفتنی است شورای اسلامی ، دهیاری قاضی جهان ، کتابخانه امام علی(ع) قاضی جهان، قاضی جهانیهای مقیم کرج ، شرکت سوهان کنجد لاله و اعضای گروه های مجازی قاضی جهان در برگزاری این مسابقات و همایش مشارکت دارند.