قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدارس قاضی جهان

 

 

 

 

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدارس قاضی جهان

مدرسه دخترانه فجر قاضی جهان احداث می شود 

آقای جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در جریان سفر به شهرستان آذرشهر از مدارس دخترانه فجر و نفیسه قاضی جهان بازدید به عمل آورد

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در جریان سفر به شهرستان آذرشهر از مدارس دخترانه فجر و نفیسه قاضی جهان بازدید به عمل آورد.

جعفر پاشایی در این بازدید که مهندس رحیم علیزاده بخشدار مرکزی آذرشهرآقای جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در جریان سفر به شهرستان آذرشهر از مدارس دخترانه فجر و نفیسه قاضی جهان بازدید به عمل آورد و عباسقلی دواتگر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آذرشهر نیز وی را همراهی می کردند از آذرشهر به عنوان شهر تاریخی و فرهنگی با قدمت زیاد یاد کرد و گفت: این شهرستان دورنمای موفقی دارد و شهر شهیدان مدنی و غفاری نام دارد.

وی همچنین پرداختن به اولویت های پنج گانه آموزش و پرورش را از ضروریات دانست و خاطر نشان کرد : هیچ نهادی بدون برنامه ریزی به هدف نهایی و خروجی موفق نخواهد رسید.

 پاشایی با اشاره به پتانسیل های قوی که در آموزش و پرورش شهرستان وجود دارد ، عنصر اصلی موفقیت هر جامعه را وجود معلمانی دلسوز دانست .

وی بر لزوم احداث و بازسازی مدرسه دخترانه فجر قاضی جهان تاکید نموده و گفت: امیدوارم در اسرع وقت با هماهنگی های بعمل آمده با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بتوانیم نسبت به احداث مدرسه دخترانه فجر قاضی جهان اقدامات لازم را بعمل آوریم.

گفتنی است در جریان بازدید پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از مدارس قاضی جهان که جمع کثیری از اهالی قاضی جهان نیز حضور داشتند اعضای شورای اسلامی ،دهیار قاضی جهان و همچنین اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدارس قاضی جهان خواستار احداث فضای آموزشی بودند که تبادل نظر در این مورد صورت گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد