قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

طرح نهضت احکام آموزی در مدارس قاضی جهان در حال اجراست

 

 

 

 

طرح نهضت احکام آموزی در مدارس قاضی جهان در حال اجراست  

حجت الاسلام والمسلمین داود وحیددوست استاد و مدرس طرح نهضت احکام آموزی

طرح نهضت احکام آموزی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آذرشهر در مدارس قاضی جهان در حال اجراست.

استاد و مدرس طرح نهضت احکام آموزی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در راستای تقویت بنیه فکری و اعتقادی دانش آموزان و آشنایی آنان با احکام و آموزه های دینی،طرح نهضت احکام آموزی در مدارس قاضی جهان از توابع شهرستان  آذرشهر در حال برگزاری می باشد.حجت الاسلام والمسلمین داود وحیددوست استاد و مدرس طرح نهضت احکام آموزی

حجت الاسلام والمسلمین داود وحیددوست افزود:در این دوره، دانش آموزان پسر مقطع تحصیلی راهنمایی که در آستانه سن تکلیف قرار دارند طی پنج جلسه یک و نیم ساعته با کلیات و فلسفه احکام آشنا می شوند.

وی تصریح کرد: براساس اثرسنجی های بعمل آمده، برگزاری این طرح بازخورد مثبتی در بین دانش آموزان منطقه به همراه داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین وحیددوست گفت: در این دوره آموزشی در بین شرکت کنندگان بسته های فرهنگی توزیع و در پایان دوره ضمن برگزاری آزمون، به برترین ها جوایزی اهدا می شود.

وی اظهار کرد: احکام دینی، مجموعه ای از بایدها و نبایدهاست که مسلمانان در صورت برخورداری از اعتقاد صحیح با انجام دادن یا ترک آنها، به وظیفه خود در اطاعت از خداوند عمل می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین وحیددوست گفت: احکام دینی برای همه موارد، حد و مرز تعیین می کند لذا خوردنی ها، آشامیدنی ها، دیدنی ها، شنیدنی ها، گفتنی ها و نوشتنی ها به تناسب خود، مرز و حریم دارند که باید آنها را رعایت کرد و در غیر این صورت، آسایش انسان ها از بین می رود.