قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

توزیع 25 سبد کالا بین نیازمندان قاضی جهان

 

 

 

 

توزیع 25 سبد کالا بین نیازمندان قاضی جهان

جمع آوری 40 میلیون ریال کمک مردمی برای توزیع سبد کالا در قاضی جهان 

توزیع 25 سبد کالا بین نیازمندان قاضی جهان

مسوول گروه خیریه جوانان قاضی جهان از توزیع 25 سبد کالا بین نیازمندان این منطقه همزمان با ماه مبارک رمضان و در هفته اطعام و اکرام نیامندان خبرداد.

وی با بیان اینکه کالاهای این سبد حمایتی برنج، روغن، مرغ، حبوبات، خرما، پنیر ، چای ، قند و... با ارزش هر سبد یک میلیون و ششصدهزار ریال را شامل می شود افزود: خیرین قاضی جهان مبلغ 40 میلیون ریال برای توزیع سبد کالا در قاضی جهان کمک کردند.

وی ضمن تجلیل از کمک های خیرین در فضاهای مجازی به ویژه گروه آنایوردوم قاضی جهان افزود: براساس آیات قرآنی و براساس سیره عملی پیامبر گرامی اسلام و سایر ائمه اطهار (ع) یکی از رویکردها و پیام‌های ماه مبارک رمضان رسیدگی به فقرا و ایتام است.

وی با بیان اینکه این طرح برگرفته از سیره عملی مولای متقیان حضرت علی(ع) است که همه ساله در قاضی جهان توسط تعدادی از جوانان صورت می پذیرد گفت: هدف از اجرای این طرح الگوپذیری از ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت علی (ع) پیرامون مساعدت به فقرا و نیازمندان، احیای ارزش‌های والای اسلامی و انسانی، تشویق و ترغیب نیکوکاران و خیران و مشارکت هر چه بیشتر آنها در یاری رساندن به نیازمندان است.

وی با تأکید بر اینکه اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان نزد خداوند دارای ارزش ویژه‌ای است، بیان کرد: این سنت حسنه در منطقه در حال گسترش است و همه ساله شاهد هستیم سفره‌های فراوانی برای اطعام ایتام و نیازمندان پهن می‌شود که امثال هم بصورت عمومی به همت هیئت امنای مساجد، مهدقرآن فاطمیه(س) و مهدقرآن امیرالمومنین (ع) در مسجد جامع قاضی جهان برای آقایان ، حسینیه و مسجد ولیعصر(عج)  برای خانم ها برگزار گردید. 

وی افزود: از خیرین انتظار می رود جهت کمک به این موارد و ماه رمضان بسنده نکنند و ضمن استمرار کمک های مادی و معنوی شان ان شاء الله در طول سال بتوانیم در چندین نوبت از عیدنوروز گرفته تا در آغاز سال تحصیلی به یاری نیازمندان منطقه بشتابیم.