قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

ارسال 43 پاسخ نامه از قاضی جهان به دبیرخانه جشنواره حکمت‌های رضوی

 

 

 

 

 

 

حدود 30 هزارتراکت و فراخوان جشنواره رضوی در کشور توزیع شد

پاسخنامه های پستی شرکت در جشنواره رضوی زودتر ارسال شود 

علی مصطفی حفاری مسوول توزیع کتب پنجمین جشنواره سراسری کتابخوانی حکمت های رضوی،

عضو دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی از چاپ و توزیع 29 هزار و 800 تراکت، پوستر و فراخوان این جشنواره در سطح کشور خبرداد.

 علی مصطفی حفاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از آغاز فراخوان این جشنواره 15 هزار برگ تراکت، 13 هزار و 500 فراخوان و یک هزار و 300 پوستر توسط دبیرخانه این جشنواره چاپ و در سطح البرز و دیگر استان های کشور توزیع شده است.

وی اظهار داشت: فراخوان ها و پوسترهای تهیه شده به ادارات کل ارشاد سراسر کشور و ادارات کل استان البرز و ادارات کل کتابخانه های عمومی کشور ارسال شده است.

وی ادامه داد: تراکت های این جشنواره توسط نمایندگی نشریات سراسری و استانی در کیوسک های مطبوعاتی و همچنین در نماز جمعه های سراسر استان توزیع شده است.

عضو دبیرخانه پنجمین جشنواره نهضت ملی کتابخوانی رضوی از علاقمندان شرکت در این جشنواره خواست تا پاسخنامه های پستی خود را هر چه زودتر ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال پاسخنامه ها به دبیرخانه این جشنواره تا 20 مرداد ماه جاری می باشد، گفت: افرادی که پاسخنامه های خود را به صورت پستی ارسال می کنند، بایستی پاسخنامه های خود را حداقل دو روز قبل از این تاریخ ارسال کنند تا مجاز به شرکت در جشنواره شوند.

وی همچنین از شرکت کنندگانی که از یک ارگان و یا بخش خاص در این جشنواره شرکت می کنند خواست تا پاسخنامه های خود را به صورت یک بسته پستی ارسال کنند تا تصحیح آن برای اعضای دبیرخانه جشنواره سهل تر باشد.

وی که مسوول توزیع کتاب و اقلام جشنواره رضوی نیز می باشد، اظهار داشت: کتاب حکمت های رضوی در سامانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بارگذاری شده و کسانی که تا کنون موفق به دریافت کتاب این جشنواره نشده اند می توانند یا از طریق بازیابی در سایت جستجوگر گوگل و یا سامانه گوگل این کتاب را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

حفاری ادامه داد: پاسخنامه های آن نیز در همین سامانه نیز موجود می باشد و شرکت کنندگان می توانند پاسخنامه ها را یا به صورت اینترنتی و یا پستی ارسال کنند که در صورت ارسال اینترنتی تا پایان روز 20 مرداد ماه می توانند پاسخنامه ها را بفرستند.

وی همچنین به جوایز این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: منتخبان برتر این جشنواره 32 نفر می باشند که به هشت نفر اول مبلغ 15 میلیون ریال کمک هزینه سفر به عمره مفرده، هشت نفر دوم هشت میلیون ریال کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و 16 نفر نیز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مبلغ دو میلیون ریال دریافت می کنند.

وی شرکت بسیار مناسب و پرشور علاقمندان به این جشنواره از استان های مختلف قدردانی کرد و افزود: مردم آذربایجان شرقی از این جشنواره استقبال خوبی داشته و پاسخنامه های مناسبی ارسال کرده اند.

آیین اختتامیه این جشنواره عصر روز 25 مرداد ماه همزمان با دهه کرامت در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان البرز  خبر داد

ارسال 43 پاسخ نامه از قاضی جهان به دبیرخانه جشنواره حکمت‌های رضوی 

محمد طاهری معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان البرز

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان البرز با بیان اینکه جشنواره کتابخانه حکمت رضوی در این استان برگزار می‌شود، گفت: بیش از ۲ هزار پاسخ‌نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

آقای محمد طاهری در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: در جشنواره کتابخانه حکمت رضوی شاهد ارسال پاسخ نامه‌ها از استان‌های مختلف کشور هستیم.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: چند روز پیش شاهد بودیم که ۴۳ پاسخ نامه از کتابخانه امام علی(ع) روستای قاضی‌جهان استان آذربایجان شرقی برای جشنواره کتابخانه رضوی ارسال شد.

وی‌گفت: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با ارسال ۶۰ پاسخ‌نامه در جشنواره حکمت‌های رضوی شرکت کرده که نشان‌دهنده این است که استان‌های مختلف کشور فعالانه در این جشنواره شرکت می‌کنند.

وی  با بیان اینکه ۱۰ روز پیش اداره راه و شهرسازی البرز با ارسال بیش از ۵۰ پاسخ نامه در این جشنواره شرکت کرده است،گفت: بیش از ۲ هزار پاسخ نامه به دبیرخانه جشنواره کتابخانه رضوی ارسال شده است که استان البرز این افتخار را دارد که این جشنواره در این استان برگزار می‌شود.

وی گفت: از اکثر استانهای کشور مانند آذربایجان شرقی، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمالی، تهران، قم، اصفهان، فارس، هرمزگان، خوزستان و تعداد دیگری پاسخ نامه‌هایی را برای شرکت در این جشنواره دریافت کرده‌ایم که می‌توان بر بحث ملی بودن آن تاکید و مطرح کرد که استانها فعالانه در این جشنواره شرکت کرده‌اند. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.... 

 


 نتایج این مسابقات اعلام شد: 

آذربایجان ردیف سوم بعد از البرز و تهران از لحاظ تعداد شرکت کنندگان در جشنواره حکمتهای رضوی قرار گرفت.

سهم شرکت کننده گان آذر بایجانی  از جشنواره امام رضا (ع) سه نفرشد .

سرکار خانم صغری محمدزاده صدقیانی کمک هزینه حج عمره به مبلغ 10000000 ریال

سرکار خانم بهناز شکارلی کمک هزینه عتبات عالیات مبلغ 4000000 ریال

آقای عباس اصغری کمک هزینه مشهد مقدس به مبلغ 2000000 ریال

لازم به ذکر است مراسم اختتامیه این جشنواره مورخ 94/5/25 راس ساعت 16 محل برگزاری سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می شود.