قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

حجت الاسلام پورخلیل قاضیجهانی روحانی کاروان راهیان نورطلاب آذربایجان شرقی

 

 

 

 

حجت الاسلام پورخلیل قاضی جهانی روحانی کاروان راهیان نور طلاب آذربایجان شرقی:

راهیان نور، مهمترین استراتژی سیاسی و فرهنگی کشور است 

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم پورخلیل قاضی جهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی

روحانی کاروان راهیان نور بسیج طلاب سپاه عاشورا در حاشیه اعزام کاروان طلاب تبریز به شمالغرب کشور، گفت: کاروان راهیان نور برای قشر دانشجو و دانش آموز مهمترین استراتژی سیاسی و فرهنگی کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم پورخلیل قاضی جهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف این کاروان و با توجه به فرمایش رهبری که شهدا همچون ستاره ها می درخشند، افزود: شهدا به عنوان الگو و راهنما، مسیر سیاسی، فرهنگی، اعتقادی و جهادی ما را مشخص کردند و باید با آشنایی از این مسیرها دچار خطا نشویم.

وی با بیان اینکه این کاروان ها از نظر فرهنگی، اخلاقی و سیاسی می تواند کاملا تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: دشمن تلاش دارد اعتقادها و باورهای جوانان امروز را با بی اعتنایی به گذشته، سست کند که راه اندازی چنین کاروان های راهیان نوری می تواند آن ها را در رسیدن به این اهداف شوم ناکام کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورخلیل قاضی جهانی با اشاره به اینکه برای رسیدن به مناطق شمالغرب از 19شهر عبور خواهند کرد، خاطرنشان داشت: جامعه نیز از این کاروان ها تاثیرپذیر خواهد بود و می توانیم در این کاروان به عنوان سفیران طلاب، پیام رسان باشیم.

وی مناطق عملیاتی شمالغرب را بکر عنوان و بیان کرد: از برنامه های فرهنگی جانبی که برای اعضای این کاروان در نظر گرفته شده، یکی طرح پرسش و پاسخ های اعتقادی، سیاسی و تاریخی در مورد دفاع مقدس است که در پایان نیز به برگزیدگان هدایایی به رسم یادبود اعطا می شود.

کاروان راهیان نور روحانیون و طلاب بسیجی حوزه های علمیه تبریز با 150 نفر و در قالب سه اتوبوس ظهر دیروز راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.

نظرات 1 + ارسال نظر
تبریزی 15 شهریور 1402 ساعت 07:00

باسلام و احترام مجدد ،
بدینوسیله از تلاشها، و زحمات و خدمات،خالصآنهٔ علمی و عملی، و تحقیقاتئ.حضرت استاد، جانباز بصیر و فعال ، حجت‌الاسلام والمسلمین پورخلیل قاضی جهانی، در عرصه های مهم.فرهنگی و اجتماعی و اعتقادی...کمآ کان،تقدیر و سپاسگزاریم، خداقوت، ان شاءاللّٰه سایتون مستدام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد