قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

پیام ارسالی آقای محمد روحانی همسنگر شهید یحیی نصیری قاضی جهانی

 

 

 

 

 

پیام ارسالی  آقای محمد روحانی از مدیران شهرستان گرمی(مغان) 

همسنگر شهید یحیی نصیری قاضی جهانی 

و آقایان اسماعیل ایمانی،یعقوب اصغرپور و حاج رسول حسنی  

پیام ارسالی  آقای محمد روحانی از مدیران شهرستان گرمی(مغان)همسنگر شهید یحیی نصیری قاضی جهانیو آقایان اسماعیل ایمانی،یعقوب اصغرپور و حاج رسول حسنی

یادی از شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس

سلام من هم رزم شهید یحیی نصیری، اسماعیل ایمانی و یعقوب اصغرپور هستم، هر موقع یاد سمحمد روحانی ( گرمی )الهای جنگ می افتم و نام آذرشهر میاد به وبلاگ شما (قاضی جهان)سر می زنم تا عکس شهید یحیی نصیری را زیارت کنم و به اسماعیل و یعقوب و همرزمان سال 66 از همینجا سلام کنم و به حاج رسول که مردی شریف بودند. دوست من خوشا به سعادت تان جوانان قاضی جهان دلیرمردان شجاع و با ایمانی بودند که ما در ادامه عملیات کربلای 5 و کربلای 8 و نصر از شلمچه و هور تا دوپازا و بولفت(سردشت) دلاوری و استقامت شان را دیدیم شهید یحیی جوان ناز و اسوه اخلاق بود که به آسمان پر کشید و یعقوب مرد نترس و با غیرت و اسماعیل ایمانی معلم اخلاق و دوست داشتنی ما ، یادش بخیر شلمچه، یادش بخیر سنگرمون سه راه مرگ . درود بر جوانان قاضی جهان . 

محمد روحانی ( گرمی )

  

m.ruhani@chmail.ir 

 

  آقای محمد روحانی  در کنار یعقوب اصغرپور 

آقای محمد روحانی  در کنار یعقوب اصغرپور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد