قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

امکان برگزاری یادواره شهدای قاضی جهان میسر نشد...

 

 

 

 

 

امکان برگزاری یادواره شهدای قاضی جهان میسر نشد...  

 

امکان برگزاری یادواره شهدای قاضی جهان میسر نشد...

 

 برگزاری یادواره های شهدا بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است شهدایی  که مخلصانه در راه شهادت قدم نهادند و عمر و هستی خود را فدای اعتلای آرمان های اسلام و انقلاب کردند و  با خداوند معامله کردند و پاداش این معامله گران بها هم بهشت جاودان است.
شهید و شهادت واژه پر معنی است که در دین مقدس اسلام از ارزش و منزلت بالایی برخوردار است و  برگزاری  یادواره های شهدا می تواند به تقویت روحیه شهادت و ایثار در جامعه به خصوص بین جوانان و نوجوانان کمک شایانی  کند.
باید بگوییم امینت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان می دانیم  چه اینکه اولین اقدام حضرت امام خمینی (ره) در بدو ورود به خاک کشور جهت حضور در مزار گلزار شهداء نشان از ارزش و مقام این پرستوهای خونین بال دارد.
امروز ایران اسلامی به برکت جانفشانی‌های شهدا در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و غیره به الگویی بی بدیل در دنیا تبدیل شده است.
شهداء ما افرادی بودند که با تبعیت محض از بنیان گذار انقلاب اسلامی و رهبری و انتخاب مسیر شهادت در برابر هجمه صریح دشمنان ایستادگی کردند و باید تاکید نماییم که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب پر رنگ جلوه دادن ارزش های انقلابی در جامعه می شود.
گروه آنایوردوم قاضی جهان در سه همایش تجلیلی که در سه سال گذشته برگزار نموده است دو محور اصلی تجلیل این همایش ها ، تجلیل از سه خانواده ، مادر و همسر شهید و تجلیل از ایثارگران نمونه قاضی جهان بوده است ولی به رغم تجلیل از این عزیزان ، آن را کافی ندانسته و درپی آن بود تا با کمک نهادهای انقلابی و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر  اولین یادواره شهدای قاضی جهان را در بهار سال 96 بصورت گسترده و استانی برگزار نماید.
 ولی باوجود ایجاد هسته اولیه ای از عزیزانی که گمان می رفت می توانند در پیشبرد و برگزاری یادواره کمک حال این گروه باشند به این نتیجه رسید که به تنهایی نمی تواند بدون حضور و مشارکت همه عزیزان در انجام این مهم توفیق یابد لذا بدینوسیله به استحضار اهالی متدین، ولایتمدار و انقلابی قاضی جهان می رساند که برگزاری این یادواره فعلا میسر و مقدور نمی باشد .
امید است که بتوانیم  با عمل و زبان خویش ادامه دهنده واقعی راه شهدای صدراسلام ، انقلاب  ، جنگ تحمیلی و مدافعین حرم باشیم و از خدای متعال می خواهیم مرگ ما را شهادت در راه خودش قرار دهد ان شاء الله.

 

خدمتگزار کوچک خانواده های معظم شهدا / مدیریت گروه آنایوردوم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد