قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

آغاز ثبت نام مهد کودک وپیش دبستانی باران قاضی جهان


 

 

 


آغاز ثبت نام مهد کودک وپیش دبستانی باران قاضی جهان 


مهد کودک وپیش دبستانی باران قاضی جهان با مجوز رسمی از طرف آموزش و پرورش و زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان آذرشهر و با سابقه بیش از 14سال و با مدیریت مجرب و با تجربه مربیان مجرب برای سال تحصیلی جدید 96  ـ  97 ثبت نام می کند.



مهد کودک وپیش دبستانی باران قاضی جهان با مجوز رسمی از طرف آموزش و پرورش و زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان آذرشهر و با سابقه بیش از 14سال و با مدیریت مجرب و با تجربه مربیان مجرب برای سال تحصیلی جدید 96  ـ  97 ثبت نام می کند. 


توانمندیها و امکانات:  

 

شیوه های مدرن تربیت کودک

ارتباط مناسب با کودک

خلاقیت و استعدادیابی کودک

مجهز به تمامی امکانات آموزشی، تربیتی، تفریحی و روانشناسی

مربیان با سابقه

کلاسهای فوق برنامه

مشاور روانشناس و تغذیه

 

 زمان ثبت نام:

مهدکودک باران روز های شنبه ، دوشنبه و چهار شنبه ساعت 10 صبح تا  12  ظهر آماده ثبت نام برای نوگلان می باشد.

 

آدرس:

قاضی جهان - جنب مدرسه پسرانه عدالت


کمک کنیم تا کودکانمان رویاهای بزرگی در سر داشته باشند. فرزندان ثمره عمر و زندگی ما هستند و به دلیل ارزش و بهایی که برای آنها قائلیم بهترین امکانات و توانایی های خود را به کار می گیریم. لحظه به لحظه رشد آنها برای ما شیرین و دوست داشتنی است و هر قدم ما در تغییر آنها می تواند خستگی ما را در پی تلاش های بی وقفه مان به در برد.


 مهد کودک باران محلی است برای مراقبت، شناخت استعدادها،‌ پرورش عاطفی، جسمی، هوشی، رفتاری (اجتماعی) گفتاری و رشد خلاقیت کودکان در سن پیش از دبستان.

خانواده های محترم در پیش دبستانی و مهد کودک باران قاضی جهان می توانند به هدفگذاریهای زیر نایل شوند:

۱– جایگزین حضور مادر شدن در همه اوقاتی که به نیروی کار او در جامعه مورد نیاز است. منظور فقط نگهداری و پرستاری نیست بلکه بهترین جایگزینی یعنی توجه به همه جوانب پرورش جسمی و معنوی کودک.

۲- پایه گذاری ارزشهای انسانی، اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی و مذهبی در کودکان

۳- شکوفا کردن استعدادها و توانایی های کودک

۴- آماده کردن کودک برای ورود به دبستان

با توجه به تعاریف بالا، هنگام ورود کودک به مهد کودک، مهم ترین مسئله تامین امنیت روانی او در محیط جدید و ایجاد آرامش برای کودک است.


مهد کودک باران تلاش دارد با انتخاب مربیان دلسوز و مهربان و آگاه نسبت به مسائل و آموزش کودکان به عنوان جانشین مادر و یک مراقبت کننده، بتواند کمبود کودک از نظر مراقبت عاطفی مادر را به خوبی پر کند، در واقع  معتقدیم آغوش مربی می باید جای آغوش مادر را بگیرد.