قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

اورژانس اجتماعی شهرستان آذرشهر بزودی در قاضی جهان به بهره برداری می رسد








مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از مجتمع بهزیستی قاضی جهان:


اورژانس اجتماعی شهرستان آذرشهر بزودی در قاضی جهان به بهره برداری می رسد


بازارچه دائمی فروش ویژه مددکاران بهزیستی در قاضی جهان ایجاد  می شود




مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: اورژانس اجتماعی شهرستان آذرشهر بزودی در قاضی جهان به بهره برداری می رسد.

مهندس محسن ارشدزاده در حاشیه بازدید از مجتمع بهزیستی قاضی جهان و موسسه خیریه نجات قاضی جهان با بیان این مطلب گفت: ۱۶ شهرستان استان مشمول ایجاد اورژانس اجتماعی است که تا پایان سال ۹۵ در پنج شهر این پایگاه‌ها ایجاد شد و ۱۱ مورد دیگر نیز در ۹ ماهه اول سالجاری در بیشتر شهرستان های  استان تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون برنامه ششم در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر پایگاه اورژانس اجتماعی ایجاد خواهد شد؛  اظهار داشت: در این پایگاه‌ها خدمات مشاوره‌ای، مداخله در صورت بروز بحران خانوادگی و اقامت موقت افراد در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی صورت می‌گیرد .

مهندس ارشدزاده تاکید نمود: تلاش می کنیم در صورت تامین اعتبار تا یک ماه آینده و در ایام دهه فجر نسبت به بهره برداری از اورژانس اجتماعی شهرستان آذرشهر در قاضی جهان اقدام نماییم.

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در صورت ارائه طرح توجیهی توسط هیئت مدیره موسسه خیریه نجات و یا شرکت تعاونی مهرگستران، بازارچه دائمی فروش ویژه مددکاران بهزیستی در قاضی جهان ایجاد می شود افزود: آمادگی داریم برای کارآفرینی و اشتغال بکار اعضای مددکار بهزیستی در قاضی جهان تسهیلات با سود کم ۶ درصد و قرض الحسنه اعطاء نماییم.

مهندس ارشدزاده جهت حل مشکلات ناشی از بیمه موسسه خیریه نجات از طریق اداره کل تامین اجتماعی استان قول مساعد داده و افزود: اقدامات لازم اداری در این خصوص در حال انجام است.

گفتنی است در این بازدید مهندس وحید کاظم زاده مدیر گروه آنایوردوم ، مهندس حسن نقوی عضو شورای اسلامی قاضی جهان، مدیرعامل و هیات مدیره موسسه خیریه نجات قاضی جهان و مدیرعامل شرکت تعاونی مهرگستران حضور داشتند.






























نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد