قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

تیم های قاضی جهانی با کمال شایستگی قهرمان مسابقات فوتسال جام فجر شهرستان آذرشهر شدند







تیم های قاضی جهانی با کمال شایستگی  

قهرمان مسابقات فوتسال جام فجر شهرستان آذرشهر شدند


 

بار دیگر و در ادامه افتخارآفرینی های جوانان قاضی جهان ، این بار تیم فوتسال قاضی جهان در رده بزرگسالان و تیم خشکبار قاضیجهان در رده جوانان با نمایش قدرتمند و مقتدرانه خود در مسابقات فوتسال جام فجر شهرستان آذرشهر و با کسب مقام نخست این مسابقات،افتخار ماندگار و ارزشمند دیگری برای جامعه ورزش قاضی جهان به ارمغان آوردند.

در بازی فینال این رقابت ها تیم فوتسال خشکبار قاضی جهان در رده جوانان  توانست 5 بر 3 بر تیم پیروزی گوگان غلبه کند و تیم فوتسال قاضی جهان نیز 6 بر 4 بر تیم قدرتمند خلیلی غلبه نموده و هر دو تیم توانستند مدال طلا ، کاپ و جام این دوره از رقابت ها را از آن خود سازند.

برپایه این گزارش مجید رضایی از تیم قاضی جهان با ۲۸ گل به عنوان بهترین گلزن و  تیم قاضی جهان با ۶۳ گل زده به عنوان بهترین خط حمله این دور از مسابقات انتخاب شدند.

گفتنی است  تیم های معلم قاضیجهان و قاضی جهان ب نیز در رده نونهالان  جام فجر شهرستان آذرشهر مقام های دوم و سومی این رقابت ها را از آن خود ساخته و ثابت نمودند که فوتسالی های قاضی جهان یک سر و گردن از حریفان و سایر تیم های منطقه  بالاتر هستند.

در مراسم پایانی این بازی ها آقایان مهندس علیپور، مهندس نیکبخت و مهندس سیف زاده از اعضای شورای اسلامی شهر آذرشهر ، مهندس علیزاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آذرشهر، مهندس وحید کاظم زاده مدیر گروه آنایوردوم قاضی جهان، اعضای هیئت فوتبال شهرستان آذرشهر و جمعی از پیشکسوتان فوتبال منطقه حضور داشتند.