قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

راهیابی رضا قاضی جهانی به مسابقات آسیایی






راهیابی رضا قاضی جهانی به مسابقات آسیایی


کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره توسط آقای رضا قاضی جهانی


 در مسابقات پاور لیفتینگ کشوری  و راهیابی به مسابقات آسیایی



کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره توسط آقای رضا قاضی جهانی در مسابقات پاور لیفتینگ کشوری و انتخابی آسیایی / جام ریاست جمهوری سال ۹۷


لازم به ذکر است با توجه به کاهش وزن ۵ کیلویی ، ایشان نتوانستند رکورد خودشان که ۲۰۰ کیلو بود را بهبود بخشند ولی حریفان هم موفق به این کار نشدند.

بدین ترتیب رکورد کشور دست نخورده دست ایشان باقی ماند.




پیام تبریک



جناب آقای رضا قاضی جهانی


کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره در مسابقات پاور لیفتینگ کشوری و راهیابی به مسابقات آسیایی را به حضرتعالی ، آقای محمدرضا قاضیجهانی پدر بزرگوار و خانواده محترمتان و تمامی قاضیجهانی ها تبریک می گوییم .


سلامتی و تندرستی و تداوم قهرمانی ها و موفقیت های ورزشی جنابعالی را در مسابقات آتی کشوری و آسیایی از خداوند متعال مسئلت می نماییم.


گروه آنایوردوم قاضی جهان 










مهندس جلیل خلیل نژاد قاضیجهانی رئیس اداره حراست شهرداری منطقه 7تهران بزرگ شد







مهندس جلیل خلیل نژاد قاضیجهانی

 رئیس اداره حراست شهرداری منطقه 7 تهران بزرگ شد


آقای مهندس جلیل خلیل نژاد قاضیجهانی فرزند شاعر معاصر ، مداح و پیرغلام حسینی مرحوم استاد حاج محمدحسین خلیل نژاد قاضیجهانی ، رئیس اداره حراست شهرداری منطقه 7تهران بزرگ شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7،   در این جلسه سمیه حاجوی شهردار منطقه 7 با تاکید بر ضرورت ارائه خدمت شایسته به شهروندان، افزود: حراست پشتیبان محکمی برای سلامت جامعه اداری است که علاوه بر پیشگیری از وقوع تخلف ها، صیانت از منابع انسانی و حقوق شهروندی را نیز بر عهده دارد.

 وی ضمن تقدیر از زحمات علیرضا رباطی و اذعان به تعهد، تخصص، اخلاق و تلاش وی، برای ایشان آرزوی سربلندی کرده و همچنین برای مهندس جلیل خلیل نژاد قاضیجهانی مسئول جدید حراست منطقه نیز توفیق روزافزون مسئلت داشت.

 در ادامه رضا نقی پور مشاور عالی رئیس حراست کل ضمن تبیین نگاه و اولویت های حراست شهرداری تهران در دوران جدید مدیریتی، بر جایگاه مشاوره ای و صیانتی و حمایتی مجموعه حراست تاکید کرد.

 در جریان این جلسه، ناصر کمالی رئیس دفتر مرکزی حراست هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، وجود محیط امن، سلامت، پویا و فعال را زمینه ساز پیشرفت و اثرگذاری سازمان عنوان کرد و اخلاق مداری، جدیت در رسیدگی به مسائل و مشکلات و تخلفات احتمالی، در دسترس بودن حراست برای همکاران و شهروندان، پرهیز از شتابزدگی، بدسلیقگی و ضرورت سرعت عمل در اتخاذ تصمیمات را از مطالبات و اولویت های حراست دانست.

 در پایان ضمن اهدا لوح سپاس از خدمات علیرضا رباطی رئیس اسبق حراست منطقه 7 تقدیر و طی حکم صادره، مهندس جلیل خلیل نژاد قاضیجهانی به عنوان مدیر حراست شهرداری منطقه 7 تهران بزرگ منصوب کرد.


پیام تبریک

جناب آقای مهندس جلیل خلیل نژاد قاضیجهانی 

نوید مسرت بخش انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان رئیس محترم اداره کل حراست شهرداری منطقه ۷ تهران بزرگ، را تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت داریم.

گروه آنایوردوم قاضی جهان