قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

کسب دو افتخار ورزشی کشوری برای قاضی جهان








کسب دو افتخار ورزشی کشوری برای قاضی جهان






کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کاراته کشور توسط امیرحسین غفاری قاضیجهانی


کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کاراته کشور توسط امیرحسین غفاری قاضیجهانی


بدینوسیله کسب مدال نقره  و دوم مسابقات قهرمانی کاراته کشور توسط آقای امیرحسین غفاری قاضیجهانی به میزبانی استان تهران در وزن ۴۷-  کیلوگرم  را به وی و خانواده محترم ایشان تبریک می گوییم.



کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کاراته کشور توسط امیرحسین غفاری قاضیجهانی



کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کاراته کشور توسط امیرحسین غفاری قاضیجهانی




کسب  مدال برنز مسابقات قهرمانی کاراته کشور توسط یاشار شریفی قاضیجهانی 


کسب مقام سوم و مدال برنز مسابقات قهرمانی کاراته کشور توسط آقای یاشار شریفی قاضی جهانی


بدینوسیله کسب مقام سوم و مدال برنز مسابقات قهرمانی کاراته کشور در رشته کومیته وزن منفی ۵۵ کیلو توسط آقای یاشار شریفی قاضی جهانی فرزند آقای احمد شریفی نوه مرحوم حاج بیوک شریفی و آقای عزیز واحدی قاضی جهانی را به وی و خانواده محترمش تبریک گفته توفیقات روزافزون وی را در رده های بالاتر ورزشی از خداوند متعال خواهانیم.



کسب مقام سوم و مدال برنز مسابقات قهرمانی کاراته کشور توسط آقای یاشار شریفی قاضی جهانی



کسب مقام سوم و مدال برنز مسابقات قهرمانی کاراته کشور توسط آقای یاشار شریفی قاضی جهانی


بهره برداری از نمازخانه و سالن اجتماعات مدرسه ۱۲ فروردین قاضی جهان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهره برداری از نمازخانه و سالن اجتماعات مدرسه ۱۲ فروردین قاضی جهان 

 

در ششمین روز از هفته دولت نمازخانه و سالن اجتماعات 120 متر مربعی دبستان 12 فروردین قاضی جهان باحضور علمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ، فرماندار شهرستان آذرشهر و مسئولین محلی و با اعتبار700 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ششمین روز از هفته دولت یکی دیگر از طرحهای عمرانی آموزش و پرورش آذرشهر در قاضی جهان افتتاح شد. در آیین افتتاح این نمازخانه که علاوه بر علمی معاون فرهنگی و پرورشی استان و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش ، فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش و شماری دیگر از مسئولین ادارات محلی حضور داشتند ، معاون فرهنگی و پرورشی استان در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت گفت : در طول دو سال گذشته بیش از 60 نمازخانه در مدارس استان احداث گردیده است که هنوز با استاندارد 50 سانتیمتر نمازخانه برای هر دانش آموز فاصله اندکی داریم و امیدواری با ادامه نهضت نمازخانه سازی در مدارس هرچه زودتر شاهد تحقق استانداردهای وزارتی در این خصوص باشیم.

اللهیاری در آیین افتتاح این طرح مشارکت مردم را نقطه قوت مسوولین و موجبی برای پیشبرد سریع امور عمرانی دانست و گفت: توسعه و آبادانی شهرستان آذرشهر با مشارکت همه مردم و سهیم شدن آنها در رفع مشکلات نصیب منطقه می شود .

فرماندار شهرستان آذرشهر از مساعدت بالای40 میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز  از سال گذشته تا به امروزخبر داد و افزود: راه مبارزه با جهل علم است وآغاز آن از مدرسه  است.

فرماندار شهرستان آذرشهر از جذب مشارکت 20میلیاردی خیّر مدرسه ساز سیّد مهدی آذرین در طرحهای عمرانی مدرسه سازی و تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان آذرشهر در سالجاری خبر داد و گفت : ما هم در کمیته برنامه ریزی شهرستان به نوبه خود در سالجاری برای تعمیر و تجهیز مدارس 5 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی کرده ایم که در صورت تحقق این مبلغ کارهای خوبی در مدارس انجام خواهد شپد.

دواتگر مدیر آموزش و پرورش شهرستان آذرشهر در این برنامه با ارائه گزارشی از میزان مشارکت بالای مردم در کل مدارس شهرستان بخصوص در روستای قاضی جهان خبر داد و گفت : علاوه بر تامین هزینه احداث این نمازخانه توسط اولیای دانش آموزان ، خانواده مرحوم توکلی در سال گذشته یک فقره زمین به متراژ 2000متر مربع جهت احداث فضای آموزشی به آموزش و پرورش اهداء نموده اند.

در ادامه برنامه های دیگری همانند تواشیح ، دیکلمه ، تجلیل از فعّالین احداث نمازخانه و اهدای جوایز به دانش اموزان ممتاز مدرسه اجرا شد . 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبریز ۲۰۱۸ فرصتی برای معرفی قاضی جهان به عنوان روستای هدف گردشگری

 

 

  

 

 

تبریز ۲۰۱۸  فرصتی برای معرفی قاضی جهان به عنوان روستای هدف گردشگری 

تبریز ۲۰۱۸  فرصتی برای معرفی قاضی جهان به عنوان روستای هدف گردشگری دکتر جواد رنجبری قاضی جهانی (1)

در تعریف روستای هدف گردشگری آمده است: به محدوده ای جغرافیایی اطلاق می شود که در این محدوده یک یا چند و یا مجموعه ای از جاذبه های تاریخی ، طبیعی و فرهنگی وجود دارد که وجود آنها انگیزه ای برای سفر و اقامت گردشگران خواهد بود.

هم اکنون یک هزار و ۹۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان آذربایجان شرقی وجود دارد که از این تعداد بیش از بیست روستای هدف گردشگری استان همچون کندوان، اشتبین، خشکناب به عنوان زادگاه استاد شهریار، لیقوان، روستاهای عنصرود و گنبرف در اسکو، زنوزق، جراغیل آذرشهر، اسکانلو ، نوجه مهر جلفا، کردشت، اسب فروشان سراب ، چکان، آقا بابا فرامرزی، کاسین، سفیده خوان و آستمال ، سور و  توته خانه بناب پر بازدیدترین روستاهای استان توسط گردشگران داخلی و خارجی را تشکیل می دهند.

قاضی جهان از روستاهای شناخته شده و نمونه استان در زمینه خشکبار بوده و می توان با کمی تغییر نگاه و تسهیل امکانات رفاهی مورد توجه گردشگران قرار گیرد که گردشگران علاوه بر بازدید از محیط طبیعی منحصر به فرد قاضی جهان و نحوه زندگی مردم ساکن در آن، می توانند از آب و هوای مطبوع و بهاری آنها و همچنین آب معدنی شورسوی آن در قزل داغ بهره بگیرند.تبریز ۲۰۱۸  فرصتی برای معرفی قاضی جهان به عنوان روستای هدف گردشگری دکتر جواد رنجبری قاضی جهانی (1)

انتخاب تبریز به عنوان "پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی " می تواند رویدادی تاریخی و شگفت انگیز باشد، بی شک سرازیر شدن گردشگران کشورهای اسلامی در همه ارکان زندگی مردم تبریز تاثیری مثبت و سازنده خواهد داشت و شهرها و روستاهای حاشیه و نزدیک به تبریز همچون قاضی جهان می توانند از این فرصت گرانبها برای شناساندن هر چه بهتر و بیشتر تاریخ، فرهنگ ،تمدن و اقتصاد خویش استفاده کنند.

مردم در اجرای صحیح طرح تبریز ۲۰۱۸ نقش موثری دارند ونحوه برخورد شهروندان مهم ترین فاکتور رضایت و خرسندی گردشگران است.خوشبختانه خونگرمی و مهمان نوازی اهالی قاضیجهان مایه تحسین گردشگران داخلی بوده و می توان با بهره گیری از توان فرهنگی موجود در منطقه، تولیدات محصولات خشکبار و همچنین تجهیز زیرساختها و پتانسیلهای فنی، عمرانی و رفاهی در داخل روستای قاضی جهان و همچنین آموزش مردم برای میزبانی مناسب همچون تسلط به زبان های فراگیری مانند انگلیسی و عربی ، شیوه راهنمایی و پاسخ دهی به مسافران خارجی، قاضی جهان را در کنار گردشگران داخلی به مقصد پررونقی برای گردشگران خارجی تبدیل نمود.

امید است مسئولین امر به ویژه جوانان غیرتمند قاضیجهان به دلیل دارا بودن موقعیتهای تاریخی،  طبیعی و اقتصادی منطقه با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018  از این فرصت مهیا شده نهایت استفاده و بهره را در شناساندن استعدادهای بالقوه قاضی جهان برده و بتوانند گامی در راستای توسعه منطقه و زادگاه و آنایوردوممان قاضی جهان بردارند.

دکتر جواد رنجبری قاضی جهانی

انتصاب یک قاضی جهانی به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید فکوری

 

 

 

 

 

 

 

 

انتصاب یک قاضی جهانی به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید فکوری 

 

انتصاب یک قاضی جهانی (امیر سرتیپ دوم خلبان سید جاوید هاشمی)به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید فکوری

طی حکمی از سوی امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان سید جاوید هاشمی به فرماندهی پایگاه شهید فکوری منصوب شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شهید فکوری با حضور  اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در این استان،  امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی، و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری برگزار شد.

در این مراسم  جبار زاده استاندار آذربایجان شرقی با تبریک و ابراز خرسندی از انتصاب صورت گرفته  و تشکر از امیر سرتیپ دوم خلبان حمید واحدی فرمانده سابق پایگاه شهید فکوری، گفت: در زمان تهدیدات و مشکلاتی که در کشور پیش می آمد صحبت های امیر واحدی در باره آمادگی نیروی هوایی و خلبانان تیز پرواز آن قوت قلبی برای ما بود که با آرامش فکری و اطمینان خاطر مسئولیت های خود را به انجام رسانیمانتصاب یک قاضی جهانی (امیر سرتیپ دوم خلبان سید جاوید هاشمی)به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید فکوری.

همچنین امیر شاه صفی فرمانده نیروی هوایی  در این مراسم با قدر دانی از تلاش های امیر واحدی در دوران تصدی فرماندهی پایگاه شهید فکوری گفت: کسب عناوین متعددی که پایگاه شهید فکوری در طول مدت فرماندهی امیر واحدی  در سطوح مختلف نیروهای مسلح کسب کرده حاکی از موفقیت وی در مسئولیت محوله است.

 در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت:  نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس  و دوران پس از جنگ تا به اکنون، بسیار ارزنده و قابل تمجید است و در این میان پایگاه شهید فکوری نیز در ایفای نقش خود بسیار خوش درخشیده است.

وی با قدردانی از زحمات امیر واحدی، انتصاب فرمانده جدید پایگاه را تبریک گفته و برای این دو فرمانده آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است امیر سرتیپ دوم خلبان سید جاوید هاشمی پیش از این جانشینی فرمانده پایگاه شهید فکوری را بر عهده داشته است.

شایان ذکر است زادگاه مادری امیر سرتیپ دوم خلبان سیدجاوید هاشمی قاضی جهان بوده و مادرش خانم شریفی قاضی جهانی، خواهر زاده مرحوم حاج بیوک شریفی و از بستگان خاندان وثوقی قاضی جهانی می باشد.

پیام تبریک  

 

 انتصاب یک قاضی جهانی (امیر سرتیپ دوم خلبان سید جاوید هاشمی)به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید فکوری

امیر سرتیپ دوم خلبان سید جاوید هاشمی

فرمانده محترم پایگاه شهید فکوری

انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی فرماندهی نهاجا به سِمَت فرمانده پایگاه شهید فکوری که نشان از تعهد، ایمان قلبی، حسن تدبیر، عزم و اراده قوی  و توفیق در سوابق اجرایی گذشته است را تبریک عرض می نماییم.

توفیق بیش از پیش جنابعالی در ارتقاء توان دفاعی نیروی هوایی قهرمان و ولایت مدار را تحت عنایات حضرت بقیة الاعظم(عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) از پروردگار متعال مسئلت داریم.

گروه آنایوردوم قاضی جهان












مسابقه عکاسی یار مهربان

 

 

 

 

 

 

 

مسابقه عکاسی یار مهربان   

 گروه آنایوردوم در نظر دارد در راستای فرهنگ سازی برای مطالعه کتاب ، با مشارکت کتابخانه امام علی (ع) قاضی جهان مسابقه ای تحت عنوان عکاسی یار مهربان برگزار نماید .

گروه آنایوردوم در نظر دارد در راستای فرهنگ سازی برای مطالعه کتاب ، با مشارکت کتابخانه امام علی (ع) قاضی جهان مسابقه ای تحت عنوان عکاسی یار مهربان برگزار نماید .

شما عزیزان قاضی جهانی می توانید از بهترین کتابی که تا به حال خوانده اید عکس گرفته و در یک پاراگراف به صورت خلاصه بنویسید چرا به نظر شما کتاب مفیدی است .

به شش نفر از عزیزان در سه رده کودکان (7 الی 12 سال)/ نوجوانان(13 الی 16 سال) / بزرگسال (17 سال به بالا) جوایز نفیسی از طرف گروه آنایوردوم به انتخاب هیئت داوران امور نهاد کتابخانه های استان آذربایجان شرقی اهدا خواهد شد .

شرایط شرکت در مسابقه و نحوه ثبت نام :

اسال مشخصات نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد و شماره تماس به آیدی های تلگرام زیر:

@kazemzadehvahid

@AZqazijahan

 شرکت کننده بایستی کتاب مورد را در دست گرفته و روبه دوربین عکس بگیرد چنانچه در عکس هم روی کتاب و نیز صورت فرستنده دیده شود.
خلاصه اهمیت کتاب از دو سطر الی 5 سطر بیشتر نباشد.
 شرکت کنندگان منحصراً بایستی قاضی جهانی باشند 

 جوایز برندگان طی مراسمی در روز عید غدیر خم  اهدا خواهد شد
 10 شهریور (عید قربان) آخرین موعد جهت ارسال و شرکت در مسابقه می باشد


 برای دیدن تصاویر و متن های ارسالی شرکت کنندگان در مسابقه عکاسی یار مهربان می توانید به کانال زیر مراجعه نمایید

@yaremehrban96

کانال مسابقه عکاسی یار مهربان  

 

 

جوایز مسابقه عکس یار مهربان :


کارت هدیه 200 هزار تومانی، 100 هزار تومانی و 50 هزار تومانی
کتب نفیس به تعداد 6 عدد
وسایل خانگی
لباس
 کیف اداری ۳ عدد