قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

برگزاری یادواره شهدای قاضی جهان

 

برگزاری یادواره شهدای قاضی جهان

 

پوستر یادواره شهدای قاضی جهان

خبرگزاری انتخاب : همزمان با سالروز رحلت جانسوز و جانگداز پیامبر اعظم(ص) و شهادت سبط اکبر امام حسن مجتبی (ع) ، یادواره ‪ 24‬شهید  قاضی جهان  در محل مسجد جامع  آن برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری انتخاب ، سردار پاسدار تیزچنگ از آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و از همرزمان شهیدان باکری و شفیع زاده   در این مراسم با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و دوران اسارت گفت:  شهدا با جانفشانی‌هایی که برای اهداف اسلام و انقلاب  انجام دادند نشان دادند که بایستی آرمانشان به عنوان الگویی بی بدیل  در راس برنامه های فرهنگی  قرار گیرد. وی در این مراسم با اشاره به رحلت جانسوز پیامبر اعظم(ص) وامام حسن مجتبی(ص) گفت : شهدای دفاع مقدس نیز باالهام از آموزه های پیامبر اعظم(ص) وائمه اطهار (ع)قدم در عرصه جنگ وجهاد گذاشته و مخلصانه جان خویش را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی افزود:خون شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با خون سیدالشهدا و کربلا عجین شده است و جوانان ایران اسلامی با از خودگذشتگی که‌از خود نشان دادند، پرچم پیامبراعظم(ص) و سیدالشهدا را به ‌اهتزاز درآوردندوهمین امر موجب شد تا ایران اسلامی قدرتمندتر شود.

در ادامه این یادواره برادرسرهنگ پاسدار حاج قدیر زینالزاده نیز طی سخنانی گفت: آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی بعداز ‪ ۲۸‬سال هنوز درمانده رزمندگانی است که درس مقاومت ومردانگی رادرمکتب رسول الله الاعظم و ‌امام‌حسین (ع) آموخته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری انتخاب ، قاضی جهان 24شهید تقدیم اسلام و انقلاب نموده است.

در ابتدای این مراسم  که با حضور خلافاپور فرماندار شهرستان  آذرشهر، حاج کریم ملا حسینی بخشدار بخش مرکزی آذرشهر ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آذرشهروامام جمعه گوگان وجمعی از خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و علاقمندان در محل مسجد جامع قاضیجهان برگزار شده بود حاج آقای فتحی پورریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آذرشهر ضمن خوشامد گویی به میهمانان حاضر در یادواره  ،  با بیان اوصاف شهید و شهادت ، دین اسلام را زیباترین علمی ترین و هنرمندانه ترین برنامه زندگی دانست و   ضمن تشکر از برگزارکنندگان و عوامل این یادواره بخصوص فرماندهی و پرسنل پایگاه مقاومت شهید مطهری گفت : خداوند پاره هایی از آسمان و قطعاتی از بهشت را در همین دنیا قرار داده است یکی از آن لحظات آسمانی دیدار با انسانهایی است که بعد از ترک تعلقات دنیا آزاد و رها شدند و مسیر شهادت را برگزیدند و شان شهدای ما مستغنی از تعاریف امثال من است چرا که در بین آسمانیان و عرشیان به قداست از آنان یاد می شود. در پایان این مراسم حاج حسن حسینی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و دوران دفاع مقدس به ذکر مصائب ائمه اطهار و ذکر خاطراتی از شهدا پرداخت.

 این مطلب در خبرگزاری انتخاب

این مطلب در خبرگزاری ایکنا