قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

مهندس جلیل خلیل نژاد قاضیجهانی رئیس اداره حراست شهرداری منطقه 7تهران بزرگ شد







مهندس جلیل خلیل نژاد قاضیجهانی

 رئیس اداره حراست شهرداری منطقه 7 تهران بزرگ شد


آقای مهندس جلیل خلیل نژاد قاضیجهانی فرزند شاعر معاصر ، مداح و پیرغلام حسینی مرحوم استاد حاج محمدحسین خلیل نژاد قاضیجهانی ، رئیس اداره حراست شهرداری منطقه 7تهران بزرگ شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7،   در این جلسه سمیه حاجوی شهردار منطقه 7 با تاکید بر ضرورت ارائه خدمت شایسته به شهروندان، افزود: حراست پشتیبان محکمی برای سلامت جامعه اداری است که علاوه بر پیشگیری از وقوع تخلف ها، صیانت از منابع انسانی و حقوق شهروندی را نیز بر عهده دارد.

 وی ضمن تقدیر از زحمات علیرضا رباطی و اذعان به تعهد، تخصص، اخلاق و تلاش وی، برای ایشان آرزوی سربلندی کرده و همچنین برای مهندس جلیل خلیل نژاد قاضیجهانی مسئول جدید حراست منطقه نیز توفیق روزافزون مسئلت داشت.

 در ادامه رضا نقی پور مشاور عالی رئیس حراست کل ضمن تبیین نگاه و اولویت های حراست شهرداری تهران در دوران جدید مدیریتی، بر جایگاه مشاوره ای و صیانتی و حمایتی مجموعه حراست تاکید کرد.

 در جریان این جلسه، ناصر کمالی رئیس دفتر مرکزی حراست هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، وجود محیط امن، سلامت، پویا و فعال را زمینه ساز پیشرفت و اثرگذاری سازمان عنوان کرد و اخلاق مداری، جدیت در رسیدگی به مسائل و مشکلات و تخلفات احتمالی، در دسترس بودن حراست برای همکاران و شهروندان، پرهیز از شتابزدگی، بدسلیقگی و ضرورت سرعت عمل در اتخاذ تصمیمات را از مطالبات و اولویت های حراست دانست.

 در پایان ضمن اهدا لوح سپاس از خدمات علیرضا رباطی رئیس اسبق حراست منطقه 7 تقدیر و طی حکم صادره، مهندس جلیل خلیل نژاد قاضیجهانی به عنوان مدیر حراست شهرداری منطقه 7 تهران بزرگ منصوب کرد.


پیام تبریک

جناب آقای مهندس جلیل خلیل نژاد قاضیجهانی 

نوید مسرت بخش انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان رئیس محترم اداره کل حراست شهرداری منطقه ۷ تهران بزرگ، را تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت داریم.

گروه آنایوردوم قاضی جهان 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد