قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

وبلاگ قاضی جهان رتبه برتر ملی در نخستین جشنواره نشریات و رسانه های مجازی روستایی و عشایر کشور








وبلاگ قاضی جهان رتبه برتر ملی  

در نخستین جشنواره نشریات و رسانه های مجازی روستایی و عشایر کشور 




در نخستین جشنواره نشریات و رسانه های مجازی روستایی و عشایر کشور که باحضورحجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجدکشور و دکتر سعیدرضاجندقیان معاون اموردهیاری های کشور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری آفتاب استان مرکزی برگزارشد با اهدای لوح و تندیس جشنواره از مهندس وحید کاظم زاده رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و مدیر گروه آنایوردوم قاضی جهان به عنوان رتبه برتر این جشنواره تجلیل شد . 


 مراسم اختتامیه جشنواره «خبرآباد» با حضور معاون استاندار مرکزی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و فعالان کانون های مساجد در این مجتمع برگزارشد.


 در مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر نخستین جشنواره نشریات و رسانه های مجازی روستا و عشایر کشور که هفتم اسفند ماه سال جاری با عنوان «خبرآباد» به میزبانی استان مرکزی در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک با حضور دکتر جندقیان معاون دهیاری های سازمان دهیاری های کشور،‌ حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر کشور و مسئولان ارشد استان مرکزی برگزار شد از مهندس وحید کاظم زاده و وبلاگ قاضی جهان در بخش محتوای مطالب در نخستین جشنواره نشریات و رسانه های مجازی روستایی و عشایر کشور به عنوان مقام اول و رتبه برتر این جشنواره تجلیل بعمل آمد. برگزیده برتر جشنواره «خبرآباد» در حاشیه این جشنواره در گفتگو با خبرنگاران خواستار افزودن بخش کتب روستایی به جشنواره نشریات و رسانه های مجازی روستایی و عشایر شد. مهندس وحید کاظم زاده ابراز داشت: پیشنهاد می کنم در جشنواره بعدی، بخش کتب روستایی نیز افزوده شود تا کتاب هایی که در زمینه معرفی تاریخ و فرهنگ و سنن روستا منتشر شده، در بخش مسابقه این جشنواره شرکت داده شوند. وی همچنین افزود: با نظر به گسترش فضای مجازی و رونق شبکه های اجتماعی در بین مردم و جامعه، جا دارد که در جشنواره دوم، این بخش را نیز به جشنواره اضافه کنند تا شبکه های اجتماعی فعال روستایی نیز فضایی برای رقابت پیدا کنند. رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های مختلف در برگزاری جشنواره «خبرآباد» عنوان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در دوره دوم، پیشنهاد می کنم از ظرفیت ها و توان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور عشایرکشور نیز بهره برد تا بخش مربوط به عشایر این جشنواره پررنگ تر شود. برگزیده اولین جشنواره نشریات و رسانه های مجازی روستایی و عشایر کشور با اشاره به اهمیت موضوعات کارگاه های آموزشی این جشنواره تاکید کرد: موضوع کارگاه آموزشی که در این جشنواره برگزار شد، متناسب با محورهای جشنواره «خبرآباد» نبود و بهتر بود در این کارگاه، به بررسی محتوای رسانه های مجازی و چگونگی اصول روزنامه نگاری نشریات روستایی و عشایر پرداخت می شد. مهندس کاظم زاده خاطرنشان کرد: 7 درصد بودجه دهیاری ها مربوط به امور فرهنگی است و این ظرفیت خوبی برای حمایت از نشریات و رسانه های مجازی روستایی و عشایر است.


















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد