قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

درباره مهندس حسین عباس نژاد قاضی جهانی مدیرعامل محترم شرکت بهار صنعت ندا

درباره مهندس حسین عباس نژاد قاضی جهانی

مدیرعامل محترم شرکت بهار صنعت ندا 

مهندس حسین عباس نژاد قاضی جهانی مدیرعامل محترم شرکت بهار صنعت ندا

شرکت بهار صنعت ندا در تاریخ 22/5/1385 تحت شماره 277587 در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسیده است.از زمان تاسیس شرکت تاکنون مشغول به فعالیت در زمینه تولید پی ال سی و دستگاه های کنترلر فعالیت می نماید.

مهندس حسین عباس نژاد قاضی جهانی متولد 1355 در قاضی جهان، فارغ التحصیل رشته مهندسی الکترونیک و مدیرعامل شرکت بهار صنعت ندا می باشد.

شرکت بهار صنعت ندا با هدف خدمت به صنعت نفت ایران در زمینه سیستمهای کنترل و میترینگ تأسیس گردید ولی متعاقبا موفق گردید فعالیت خود را در سایر زمینه ها نیز گسترش دهد. هم اکنون زمینه های فعالیت این شرکت شامل موارد زیر می باشد:

طراحی و ساخت سیستمهای کنترل و اتوماسیون شامل PLC ، DCS ، ESD ، SCADA و سیستمهای کنترل کامپیوتری

طراحی و ساخت سیستمهای Auto Sampler

بخش خدمات ( شامل خدمات مشاوره در طراحی و تهیه اسناد، خدمات راه اندازی سیستمهای میترینگ، کنترل و ابزاردقیق و نرم افزارهای مربوطه )مهندس حسین عباس نژاد قاضی جهانی مدیرعامل محترم شرکت بهار صنعت ندا

بخش آموزش ( دوره های سیستمهای میترینگ و Proving برای شرکت نفت)

تابلوهای کنترل برق

بخش خدمات پمپ

بخش بازرگانی

دفتر مرکزی

اشرفی اصفهانی - بالاتر از حکیم - خیابان آذری - پلاک 45- واحد 14

تهران

تلفن  : 5227  4427  021

 فاکس: 5226  4427  021

Email: md@baharsanat.com 

 

شرکت بهار صنعت ندا    

تاکید مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بر اتمام طرح های ورزشی قاضی جهان

تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی  

بر اتمام طرح های ورزشی قاضی جهان 

سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در بازدید از طرح های ورزشی  قاضی جهان گفت: تلاش می کنیم اعتبارات تخصیصی به موقع جذب و به اجرای آنها سرعت داده شود.

سید محمد شروین اسبقیان اظهار کرد: اجرای به موقع طرح هایی همچون سالن سرپوشیده قاضی جهان و افزایش امکانات و فضاهای ورزشی علاوه بر جلوگیری از هزینه های اضافی و اتلاف زمان در پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در انجام ورزش های مختلف بسیار اهمیت دارد.

به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان امسال برای تکمیل و اجرای طرح های ورزشی شهرستان آذرشهر حدود یازده میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان آذرشهر نیز گفت: شتاب بخشی بر اجرای طرح های عمرانی از افزایش اعتبارات مورد نیاز جلوگیری می کند.

حیدر صادقی  افزود: طولانی شدن زمان اجرای طرح ها به اعتبارات بیشتر از حد پیش بینی شده نیاز دارد.

وی لزوم توجه و تمرکز اعتبارات عمرانی به طرح های نیمه را خواستار شد و خاطر نشان کرد: اتمام و تکمیل طرح های نیمه تمام از افزایش هزینه های جانبی و استهلاک آن جلوگیری می کند.

خدمات جناب آقای حاج علی عباس پور قاضی جهانی در طول نیم قرن گذشته

خدمات جناب آقای حاج علی عباس پور قاضی جهانی

در طول نیم قرن گذشته در قاضی جهان

خدمات جناب آقای حاج علی عباس پور قاضی جهانی در طول نیم قرن گذشته در قاضی جهان

در زمانهای قدیم خدمات پزشکی و امکانات و تجهیزات درمانی ، فوق العاده ضعیف و محروم بود ،به حدی که در روستاهای دور افتاده ، به جهت عدم دسترسی و عدم تمکن مالی و اجتماعی ، اهالی برای مداوا و درمان بیماریهای خود ، دست به دامان کسانی می شدند که بصورت تجربی و سنتی ، سر رشته ای در پزشکی داشتند ، مهارت و تجربه آن نسل ، که شامل آموزه هایی از طبیعت و محیط پیرامون بود ، آنقدر حائز اهمیت بود که پزشکی تجربی و پزشکی طب سنتی از زیر مجموعه ها و گرایش های قابل قبول در علم پزشکی روز جهان است .

تعداد انگشت شماری از افراد در هر منطقه ، صاحب ذوق و سلیقه پزشکی و طب سنتی بودند ، برای همین پزشکان تجربی ، جزء افراد سرشناس و مشهور تلقی شده و در کنار کارهای یومیه و شغل اصلی خود ، به پزشکی می پرداختند ، پزشکی آ ن زمان بدون دستمزد و چشمداشت بود و بیشتر با مفاهیم معنوی و خیرخواهانه انجام می شد ، رشته های پزشکی ، غالبا شامل رشته های مامایی و زایمان ( قابله ) - ارتوپدی ( شکسته بندی ) - بیماریهای داخلی ( روده و معده و سردرد و گوارش و ...) و گیاه درمانی بود ، بیماریهای واگیردار و جراحی های تخصصی و مغز و اعصاب و قلب و ... نیز جزء بیماریهایی بود که موجب کشته شدن گروه زیادی از مردم آن زمان بود ، چرا که پزشکی تجربی و طب سنتی قادر به درمان این بیماریها نبود .

القصه ! این همه  مقدمه را توضیح دادم تا برسم سراغ جناب آقای حاج علی عباس پور قاضی جهانی

جناب آقای حاج علی عباس پور قاضی جهانی  پسر عمه پدرم از شکسته بندهای مشهور و مردمی  قاضی جهان است همچنانکه خود می گوید آن را بصورت تجربی فراگرفته است که در کنار فعالیت های کشاورزی و دامداری و به صورت خیرخواهانه و مجانی، تاکنون هزاران زن و مرد و کودک و جوان را مداوا کرده ، از دورترین روستاها به او مراجعه می کنند و او با علاقه و بدون منت به درمان بیمار می پردازد باید بگویم تنها در مورد بنده حقیر شاید بیش از سی بار چه زمانی که دررفتگی یا شکستگی برایم رخ داده و یا کمردرد گرفته ام به دادم رسیده است البته بایستی دوباره تاکید نمایم که کار اصلی وی کشاورزی است و شکسته بندی حرفه او نیست بلکه به جهت اینکه از کار شکسته بندی سررشته دارد لذا اگر فردی به او مراجعه نماید رد نمی کند  بنده و خانواده ام بارها نصف شب و در موقع خواب مزاحمش شده ایم  و او با روی خندان از ما استقبال نموده است.

اغلب مراجعین وی  در اثر حادثه ای ، مصدوم شده اند ، یکی از پشت بام افتاده و لگنش شکسته ، یکی را خر زده زمین و فکش شکسته ، یکی در درگیری و دعوای ایل و قبیله ای دست و پایش شکسته ، یکی غوزک پایش در رفته ، یکی رگ کمرش گرفته ، یکی دیسک کمر داشته و برخی هم مثل من و دوستان در زمان کودکی که فوتبال بازی می کردیم در اثر ضربه مچ پا یا استخوان ران و زانو و ساق پا مصدوم شده بودیم و باید خودمان را می سپردیم به حاج علی آقا.

او پس از جا انداختن یا آتل بستن یا گرفتن رگ و ... با استفاده از روغن ها و ضمادها و حتی استفاده از مواد غذایی و گیاهی مثل سیر و خرما و تخم مرغ و سیب زمینی و روغن کرچک و چربی و دمبه گوسفند و یونجه و علف و .... محل آسیب دیده را می بست ، خاطرات زیادی از دوران کودکی و مصدومین و افراد مراجعه کننده به  حاج علی آقا دارم که در این پست نمی گنجد .

جناب آقای حاج علی عباس پور قاضی جهانی متولد 1321 هجری شمسی در قاضی جهان بوده و در طول نیم قرن گذشته خدمات زیادی در قاضی جهان به انجام رسانده است وی از ریش سفیدان محله پایین قاضی جهان بوده و جزو هیئت امنای مسجد حضرت ابوالفضل قاضی جهان و سردسته قانلی کورنک (کفن پوشان در روز عاشورا) می باشد که خدمات زیادی چه در بازسازی مسجد حضرت ابوالفضل ، ساخت مدارس ، رونق هیئت اکبریه قاضی جهان و کارهای عام المنفعه دیگر از خود ظهور و بروز داده و باید بگویم در گردن بیشتر اهالی قاضی جهان حق دارد خدایش طول عمر با عزت و عظمت نصیبش نماید...

باخت تیم فوتبال بسیج آذرشهر در مقابل تیم آریای قاضی جهان

باخت تیم فوتبال بسیج آذرشهر  در مقابل تیم آریای قاضی جهان

باخت تیم فوتبال بسیج آذرشهر  در مقابل تیم آریای قاضی جهان

اولین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال بسیج آذرشهر که در مقابل تیم قدرتمند و پرستاره آریای قاضی جهان بود با برد حریف قاضی جهانی به پایان رسید.

یکی از تفاوت های این دو تیم نیز وجود جوانان با انگیزه در تیم بسیج و وجود ستاره های پر شمار شهرستان که شاخص ترین های آنها، حسین آقامحمدزاده بازیکن پیشین تیم هرماس و ماشین سازی تبریز می باشد که در این بازی نیز در طی 90 دقیقه در ترکیب آریا بود و اکثر گلهای این تیم را نیز خود او زد.

این دیدار که با حملات پی در پی تیم بسیج تا دقیقه 25 پیگیری میشد و این تیم بسیج بود که توپ و میدان را در اختیار داشت حسین آقامحمدزاده بازیکن پیشین تیم هرماس و ماشین سازی تبریز و بالاخره در دقیقه 30 برگشتی شوتی که بهنام یعقوبی زد و به دیرک دروازه اصابت کرد صالح غفاری با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

بعد از گل بود که تیم بسیج در لاک دفاعی فرو رفت تا تیم آریا با دو موقعیت نصفه و نیمه ای که داشت و ضعفی که در خط دفاعی تیم بسیج مشهود بود به گل مساوی و سپس 2 بر 1 پیش بیافتد ولی در ادامه بسیج با تمام وجود حمله می کرد که در نهایت مهدی دهقانی (کاپیتان)با ربودن توپ از هافبک دفاعی تیم آریا با یک حرکت انفرادی از سمت راست با نفوذ فوق العاده اش و شوت مهار نشدنی از زاویه بسته گل زیبایی را به ثمر رساند و باعث شد که تیمش با تساوی 2 بر 2 به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز مصدومیت مهدی دهقانی و تعویضش به جای سعید عظیمی و تعویض مصطفی کاویانی به جای جلال حیدری باعث شد که روند بازی تغییر کرده و تیم بسیج که خسته به نظر میرسید نتوانست از موقعیت هایش به خوبی استفاده کند و فقط توانست به 2 گل برسد ودر دفاع نیز مغلوب آریا شده و با دریافت 6 گل این بازی را واگذار کرد.

تیم بسیج در اولین دیدارش که مقابل قدرتمندترین تیم آذرشهر که مدعی قهرمانی لیگ شهرستان است عملکرد خوبی داشت به طوریکه تمامی تیم های مطرح شهرستان در آن زمین و در مقابل آریا با نتایج 7 بر 0 یا 8 بر 1 زانو زده اند ..

شایان ذکر است که در این دیدار مربیگری تیم آریا قاضی جهان بر عهده احمد آقامحمدزاده و مربیگری تیم بسیج بر عهده مهدی دهقانی بود.

انتشار کتابی توسط مهندس حامد علیزاده قاضی جهانی

انتشار کتابی توسط مهندس حامد علیزاده قاضی جهانی  

با عنوان شبیه سازی سیستم های مخابراتی در محیط Matlab 

انتشارات کتابی توسط مهندس حامد علیزاده قاضی جهانی با عنوان شبیه سازی سیستم های مخابراتی در محیط Matlab

معرفی کتاب:

عنوان: شبیه سازی سیستم های مخابراتی در محیط Matlab

ناشر : آشینا

چاپ: اطهران

نویسنده : حامد علیزاده قاضی جهانی انتشارات کتابی توسط مهندس حامد علیزاده قاضی جهانی با عنوان شبیه سازی سیستم های مخابراتی در محیط Matlab

متولد : 1367

دانشگاه :تبریز

رشته تحصیلی : مهندسی برق - مخابرات

مقطع تحصیلی : کارشناسی ارشد

مترجم : ندارد

سال چاپ: ١٣٩٣

ویرایش: اول

چاپ : اول

شابک : ٩٧٨٦٠٠٧٠١٤٠٨٠

وزن و نوع جلد : ٣٥٠ گرم

قیمت: ٧٠٠٠٠ریال

خلاصه کتاب "شبیه سازی سیستمهای مخابراتی در محیط MATLAB"

 این کتاب حاوی نکات کاربردی در راستای شبیه سازی سیستمهای مخابراتی است. از آنجایی که علم مخابرات بسیار گسترده بوده و روز به روز نیز در حال گسترش میباشد، بالتبع این کتاب تنها بخش کوچکی از این دنیای عظیم مخابرات را شامل خواهد شد. هدف از نگارش این کتاب، گرایش دانشجویان رشته مهندسی برق خصوصا مخابرات، به سمت شبیه سازی آموخته های تئوری دروس مخابرات 1و 2 میباشد؛ طوری که این قدم میتواند اولین گام به سمت مباحثی باشد که مهندسین طراح سیستمهای مخابراتی با آن درگیر هستند.

پایه آموزش در این کتاب بر مبنای نرم افزار MATLAB میباشد. انتظار میرود که دانشجویان مهندسی برق آشنایی مقدماتی با این نرم افزار داشته باشند؛ لذا، فصل اول کتاب به آموزش مقدماتی اصول برنامه نویسی در محیط MATLAB اختصاص یافته است. مواردی که در این فصل بیان شده اند بیشتر معطوف به مباحثی است که در فصول آینده به آن پرداخته شده است.

در فصل دوم، به بررسی چند نمونه از مدولاسیونهای آنالوگ و دیجیتال پرداخته شده است. شبیه سازیهای متنوعی در راستای درک مطلب تئوریها و مفاهیم هر مدولاسیون اجرا شده و توضیحات لازم به تفصیل بیان شده است.

در فصل سوم، به بررسی اجمالی تئوری برخی از روشهای کدینگ کانال و سپس شبیه- سازیهای هر روش در کنار آن آورده شده است. در این بخش نیز سعی شده است توضیحات تفصیلی مناسب راجع به کدهای نوشته شده در مثالها بیان شود.

فهرست مطالب

فصل اول : برنامه نویسی در MATLAB

فصل دوم : مدولاسیون آنالوگ و دیجیتال

فصل سوم : کدگزاری کانال