قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

تندیس طلایی و رتبه برتر جشنواره هنر هشتم در دستان دکتر وحید کاظم زاده قاضی جهانی

تندیس طلایی و رتبه برتر جشنواره هنر هشتم در دستان دکتر وحید کاظم زاده قاضی جهانی


دریافت لوح زرین نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر آذربایجان شرقی توسط فرزند شهرستان آذرشهر

 

دکتر وحید کاظم زاده قاضی جهانی لوح زرین نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر آذربایجان شرقی را دریافت کرد.

در اختتامیه نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر آذربایجان شرقی با عنوان "هنر هشتم" که امروز در تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، آثار روابط عمومی‌ سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در محورهای پژوهش و افکارسنجی، برنامه ریزی و ارتباطات رسانه‌ای حائز رتبه اول شد.

در این جشنواره ۵۰۷ اثر از ۸۰ روابط عمومی از سراسر آذربایجان شرقی از دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که ۶ اثر حائز تندیس زرین، ۱۳ اثر حائز تندیس سیمین و دو نفر شایسته تجلیل اعلام شدند.

آثار دریافتی روابط عمومی‌های بخش دولتی و بخش خصوصی در محورهای پژوهش و افکارسنجی، برنامه ریزی، انتشارات، اینترنت و فضای مجازی، چند رسانه‌ای، ارتباطات رسانه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی مورد ارزیابی و تقدیر قرار گرفت.

این جشنواره به همت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد.

شایان ذکر است که معرفی و تقدیر از روابط عمومی‌های فعال، خلاق و موفق؛ فراهم نمودن فضای مناسب برای تبادل تجارب روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی؛ شناسایی و معرفی الگوهای برتر فعالیت در روابط عمومی‌های استان و همچنین تلاش در جهت ترویج فعالیت‌های تخصصی روابط عمومی‌ها، برخی از اهداف این جشنواره بود.



در لوح اهدایی عابدین خرم استاندارآذربایجان شرقی و احمد یحیایی ایله ای رئیس هیئت داوران این جشنواره خطاب به دکتر وحید کاظم زاده مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی آمده است: در دوره‌ای که به عصر ارتباطات و اطلاعات مشهور است روابط عمومی نقش بی‌بدیلی در تحقق اهداف سازمانی از یک سو و تامین منافع مخاطبان از سوی دیگر بر عهده دارد بدیهی است دستیابی به ابن مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دولت مردمی با اعتقاد به اهمیت تعمیق، ارتباط سازمانها و شرکت ها با مردم و بالعکس و تلاش همه جانبه کارگزاران تلاشگر روابط عمومی‌ها میسر است.

بر این اساس انتخاب شما را به عنوان روابط عمومی برتر در بخش‌های پژوهش و افکارسنجی،  برنامه‌ریزی و ارتباطات رسانه‌ای جشنواره هنر هشتم آذربایجان شرقی تبریک گفته و از خداوند منان برای تداوم این مسیر مسئلت می‌طلبیم.





تبریک به جناب آقای دکتر مرتضی نیکوفر قاضی جهانی


تبریک به جناب آقای دکتر مرتضی نیکوفر قاضی جهانی


جناب آقای دکتر مرتضی نیکوفر قاضی جهانی
عضو محترم اتاق فکر گروه آنایوردوم قاضی جهان 
و استادیار و مدیر گروه علوم ورزشی دانشکده علوم ورزشی و روانشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان



انتخاب شایسته و بجای  حضرتعالی را به عنوان مدیر روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان تبریک عرض نموده توفیقات روزافزون تان را در مسئولیت جدید از خداوند  متعال مسئلت می نماییم. 

گروه آنایوردوم قاضی جهان