قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

تجلیل از مهندس وحید کاظم زاده توسط وزیر جهادکشاورزی به عنوان مدیر برتر روابط عمومی کشور

تجلیل از مهندس وحید کاظم زاده قاضی جهانی

توسط دکتر خاوازی وزیر جهادکشاورزی

 به عنوان مدیر برتر روابط عمومی کشور



همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان روابط عمومی برتر و پیشگام کشور توسط وزیر جهادکشاورزی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در ارزیابی سالیانه روابط عمومی سازمان های جهاد کشاورزی استان ها، معاونت ها، سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه از سوی مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهادکشاورزی به عنوان روابط عمومی برتر و پیشگام معرفی شد.

همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، مهندس وحید کاظم زاده قاضیجهانی در جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت جهاد کشاورزی لوح تقدیری با امضای  وزیر جهاد کشاورزی و از دست وی دریافت کرد.

در لوح تقدیر اهدایی وزیر جهادکشاورزی خطاب به مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی آمده است:

جناب آقای وحید کاظم زاده 

مدیر محترم روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

سلام علیکم 

در عصر کنونی ارتباطات که جهان آخرین مراحل و معابر ورود به جامعه اطلاعاتی و شبکه های هوشمند مجازی را طی می کند و همراه و همپای آن ، ایران اسلامی نیز مسیر توسعه و پیشرفت را با رویکردهای نوین و استفاده از فکر و ابزار جدید تجربه می کند دستیابی به رهیافت رشد ، بالندگی و تعالی وزارت جهادکشاورزی و سازمان های تابعه آن مرهون ارتباطات و روابط عمومی توانمند ، موثر و فعالی است که با کنشگری ، ایده پردازی و رویکردهای نوین و هوشمندانه ، دستاوردهای پرافتخاری را به ارمغان می آورد .

با توجه به کسب مقام برتر در ۵ شاخه فعالیت روابط عمومی در ارزیابی سالیانه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ها ، معاونت ها ، سازمان ها ، شرکت ها و موسسات تابعه از سوی مرکز روابط عمومی و امور بین الملل به عنوان ˮروابط عمومی پیشگام ‟معرفی می شوید .

این موفقیت را به جنابعالی تبریک گفته و از تلاش های ارزنده ، برنامه ریزی و مدیریت مطلوب مجموعه همکاران تقدیر و تشکر می نمایم . امید است با اتکال به خداوند منان همچنان شاهد موفقیت های شما در توسعه نظام ارتباطی و اطلاع رسانی بخش کشاورزی باشیم .

گفتنی است روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در ۵ شاخه ارتباط مردمی ، ارتباط با رسانه ها ، تولیدات خبری و الکترونیکی ، مدیریتی و برنامه ریزی ، تبلیغات و نمایشگاه حائز رتبه برتر شناخته شده است.