قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

بافت انواع فرشهای حجمی توسط هنرمندان قاضی جهان

 بافت فرشهای حجمی در قاضی جهان

  اخیراًبافت فرشهای حجمی و تزیینی درقاضی جهان رایج گردیده که بافت کتاب غزلیات حافظ شیرازی توسط آقای کریم باقرپور و بافت فرشهای کوزه توسط برادران بابازاده (جواد ، یونس و ایوب) از این نوع بوده که در نوع خود کم نظیر و  بی نظیر می باشند.

فرش های خمره ای و حجمی - آقای جواد بابازاده قاضی جهانی

نظرات 3 + ارسال نظر
کافی نت 29 شهریور 1390 ساعت 16:16

با سلام می خاستم بدونم این فرش واقعا توسط آقای بابازاده سند خورده یا آقای سلمانزاده
کار بسیاز ظریف ودقیقی می باشد ولی من برعکس شنیده بوده ودر واقع در نمایشگاه هم اقای سلمانزاده هنر خودرا به نمایش گذاشته بودن مرسیب
ممنونم

ارتباط 5 خرداد 1387 ساعت 07:26 http://www.ertebat.blogsky.com

بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

سعید 4 خرداد 1387 ساعت 22:47 http://f10.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ باحالی داری امیدوارم موفق بشی.اگر مایلی تبادل لینک کنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد