قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

محمدطاها و من

در باغ فین کاشان  

محمد طاها کاظم زاده قاضی جهانی در دریای خزر  

محمد طاها کاظم زاده قاضی جهانی در ماسوله

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد حقی شیروانه ده 30 شهریور 1392 ساعت 21:40

با سلام.کتاب زیبایتان را مطالعه کردم و از سخنان گهرباری که در این کتاب گرانبها آورده اید لذت بردم.چند روز پیش مزاحمتان شدم و کتاب را از شما درخواست کردم که یکی از دوستانتان محبت فرمودند و به تبریز آوردند.مدتها بود که دنبال چنین کتابی بودم که به خواست خدا به طور اتفاقی در روزنامه اطلاعیه اش را دیدم.امیدوارم که خداوند قلمتان را از این هم روان تر نماید.در دیار شهریار شیرین سخن ایران و در روستای شیروانه ده در پایین کوههای بلند زیر آسمان الهی کسی هم بنام بهزاد حقی شیروانه ده هست که از صمیم دل به شما ارادت دارد و دوستی با شما را آرزو می کند.هر وقت گذارتان به این دیار افتاد کلبه درویشی مان منتظر قدوم مبارکتان می باشد.ارادتمند همیشگی شما:بهزاد حقی شیروانه ده

dnd5870 23 مهر 1391 ساعت 22:32 http://dnd5870.3de.ir

89650051411گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://dnd5870.3de.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد