قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

عکس: در بازدید از حسینیه جماران

عکس:

در بازدید از حسینیه جماران 


در بازدید از حسینیه جماران در تهران

در  کنار آقای نوروز قاسمی مدیر سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

و مهندس محمد کاظم زاده قاضی جهانی پسرعمومی عزیزم 

بازدید جمعی از اعضای ستاد یاران هاشمی در آذربایجان از بیت امام در جماران

امام خمینی(ره) اسوه ساده زیستی و قانون گرایی  بود

ساده زیستی و جلوگیری از اسراف ویژگی برجسته زندگی شخصی امام

جمعی از اعضای ستاد یاران هاشمی در آذربایجان و فعالان سیاسی و رسانه ای آذربایجان شرقی  با حضور در جماران از بیت امام راحل و حسینیه جماران بازدید کردند.

نوروز قاسمی مدیر مسئول وقت نیوز  و رییس سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی در حاشیه این بازدید با اشاره به سفر اخیر این گروه به تهران و بازدید از حسینیه جماران گفت: زندگی امام خمینی(ره) را بسیار ساده  و خانه آن حضرت را خانه ای محقر یافتیم که در نوع خویش بی نظیر می باشد.

وی با بیان اینکه با عبور از چندین خیابان نه چندان عریض وکوچه پس کوچه   به خانه محقر امام خمینی در منطقه جماران رسیدیم ادامه داد: با تماشای خانه کوچک و بی آلایش امام خمینی(ره) انسان پی به عظمت این مرد  می برد.

قاسمی با بیان اینکه این همان منزلی است که امام در آن از رهبران و روسای کشورهای جهان استقبال می کرد و سخنان خود را به ملت ایران متوجه می ساخت ادامه داد: این نکته بایستی سرلوحه مدیران نظام اسلامی باشد که رهبر کبیر انقلاب اسلامی در یک اتاق ساده ای که یک صندلی، آینه، دو عدد بالش، چند عدد کتاب و دو قطعه عکس از دوران جوانی داشت از مردم استقبال می کرد، به اداره امور کشور می پرداخت و با هیئت های رسمی از سراسر جهان دیدار می کرد.

وی با بیان اینکه وقتی سران دنیا به اینجا می آیند شگفت زده می‌شوند اما نه از جلال و زیبایی این مکان بلکه از سادگی محل سکونت امام ادامه داد: ساده زیستی و جلوگیری از اسراف ویژگی برجسته زندگی شخصی امام بود و باید گفت امام خمینی(ره) اسوه ساده زیستی و قانون گرایی  بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد