قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

هیئت رزمندگان اسلام قاضی جهان این هفته با حضورحجت الاسلام مجتبی نظری

هیئت رزمندگان اسلام قاضی جهان چهارشنبه شب این هفته با حضور و سخنرانی:

 

 حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نظری   (استاد حوزه و دانشگاه )  
 حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نظری   
 مکان : منزل شخصی  کربلایی حسین غلامعلی زاده   
 

زمان :چهارشنبه هفتم اسفند ساعت 21:15

 

 

برنامه های هیئت

تلاوت قرآن - تفسیر قرآن - سخنرانی 

بصیرت و احکام - عزاداری و سینه زنی - پذیرایی

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام من در مورد مراسمس با حاج اقا کار دارم اگه امکانش باشه شماره ایشان رو بهم بدید ممنون

منصوری 17 دی 1393 ساعت 11:35

سلام بنده خبرنگار خبرگزاری دفاع پرس هستم امکان داره شماره تماس حاج اقا را به من بدهید در مورد این موضوع میخواستم باهاشون صحبت کنم و مصاحبه بگیرم
با تشکر
منصوری
09122038502

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد