قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

حضورم در برنامه سحریز خیر شبکه سهند

 حضورم در برنامه سحریز خیر شبکه سهند  

امروز صبح به مناسبت روز حقوق بشراسلامی و کرامت انسانی مهمان برنامه سحریز خیر شبکه سهند و دوست عزیز و همکلاسی دوران دانشگاهیم جناب آقای مهندس حامد امجدی مجری توانای این برنامه بودم

 

امروز صبح به مناسبت روز حقوق بشراسلامی و کرامت انسانی مهمان برنامه سحریز خیر شبکه سهند و دوست عزیز و همکلاسی دوران دانشگاهیم جناب آقای مهندس حامد امجدی مجری توانای این برنامه بودم  و در آن مطالبی را در رابطه با تفاوت های اعلامیه جهانی حقوق بشر و اعلامیه حقوق بشراسلامی به سمع و نظر بینندگان این شبکه رسانده و به سوالات مجری این برنامه در رابطه با عملکرد کمیسیون حقوق بشراسلامی پاسخ گفتم.  

 

امروز صبح به مناسبت روز حقوق بشراسلامی و کرامت انسانی مهمان برنامه سحریز خیر شبکه سهند و دوست عزیز و همکلاسی دوران دانشگاهیم جناب آقای مهندس حامد امجدی مجری توانای این برنامه بودم  

 

امروز صبح به مناسبت روز حقوق بشراسلامی و کرامت انسانی مهمان برنامه سحریز خیر شبکه سهند و دوست عزیز و همکلاسی دوران دانشگاهیم جناب آقای مهندس حامد امجدی مجری توانای این برنامه بودم

نظرات 3 + ارسال نظر
سید محمد خاتمی 11 بهمن 1393 ساعت 02:02

سلام وحید من به تو افتخار میکنم

سید محمد هادی صدری

پارسال دوست امسال آشنا 15 مرداد 1393 ساعت 19:15

سلام فیلم برنامه سحرخیزرو بذارید ببینیم

باتشکر از لطف شما دوست آشنا، به دلیل حجم بالای فیلم امکان آن در این وبلاگ میسر نیست

قاضی جهانی 15 مرداد 1393 ساعت 13:34

سلام اگه برنامه سحریزخیرروضبط کردید بذاریدتوسایت خواب موندیم نتونستیم ببینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد