قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

مراسم تجلیل از خانواده معظم شهید جعفر عبدلی قاضی جهانی

مراسم تجلیل از خانواده معظم شهید جعفر عبدلی قاضی جهانی 

مراسم تجلیل از خانواده معظم شهید جعفر عبدلی قاضی جهانی

در آخرین روز هفته دفاع مقدس حجت‌الاسلام سید مهدی اصل نژادی، آقای نظری رئیس اداره حراست و آقای فرهاد ملاپور فرمانده پایگاه مقاومت شهید داروئیان با حضور در منزل شهید جعفر عبدلی قاضی جهانی با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجه الاسلام سید اصل نژادی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده فرمانده شهید جعفر عبدلی قاضی جهانیمعظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران، گفتند: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خداوند متعال خواهد داشت.  

درباره فرمانده شهید جعفر عبدلی قاضی جهانی

جعفر عبدلی فرزند محمد در تاریخ 6/6/1334 دیده به جهان گشود. وی مسئول هسته مقاومت بسیج ، مسئول مخابرات و کتابخانه شهید بهشتی قاضی جهان بود که در تاریخ 25/9/61 به جبهه های حق علیه باطل اعزام و در تاریخ 17/11/61 در عملیات مقدماتی والفجر در جنوب فکه توسط دشمن بعثی زخمی و سپس به درجه رفیع شهادت نایل گشت.

در قسمتی از وصیت نامه آن شهید می خوانیم :

« تنها سفارش بنده به برادران حزب الهی این است که از این انقلاب اسلامی و از رهبر آگاه و روشن دل خود پشتیبانی کنید و پایگاه را خالی نگذارید و هرقدر توان دارید با مردم رفتار و برخورد اسلامی داشته باشید چون ما که خود را سرباز اسلام می دانیم لذا در عمل باید نشان دهیم ». 

در میان خاطرات و نوشته های فرمانده شهید جعفر عبدلی که در تاریخ 26/10/61 نگاشته شده به مطالب زیر بر می خوریم:

«امروز یکشنبه 26/10/61 می باشد. خداوندا مرا ببخش که نتوانستم کار نیکی انجام دهم همیشه از مسرفین و گناهکاران بودم امّا می دانم تو رحمان و رحیم هستی و کرم و عفو تو بزرگتر از آن است که بتوان با قلم وصف نمود .

سخنرانی ها و آموزش های مداوم نشان می دهد که حمله نزدیک است و باز می دانیم این آموزشها و سفرمانده شهید جعفر عبدلی قاضی جهانیلاح ها هیچ اند  و فقط یاور و نگهدار ما الله می باشد و اوست که با دشمنانش با غضب رفتار می کندو با دوستانش مهربان و همچنین  می دانیم که فرماندهی اصلی جبهه ها بدست آقـا حضرت امام زمان (عـج) می باشـد و انشـاء الله پیروزی نزدیــک است ... خداوندا تـو خود می دانـی که مـن بـرای چه بـه جبهــه آمده ام ... همیشه حسین حسین می گفتم و حالا موقعش رسیده است که به ندای حسین لبیک گویم و به جهاد با دشمنان اسلام برخیزم .

خداوندا قدمهای مرا در نابود کردن باطل‌، استوار و محکم و برایمانم بیفزای ...

خداوندا این بنده ذلیل با زبان بسته و باجان بی دست و پا کاری از دستش بر نمی آید و اعتراف می کنم که به جز جان که تمام سرمایه ام می باشد چیزی ندارم که آنهم صاحبش تو هستی و من هم در راه دین محمدی (ص) و تداوم انقلاب به میدان کارزار می روم و بدینوسیله این امانت را به صاحبش پس می دهم

بلی جان چه باشدکه نثار قدم دوست کنم این متاعی است که هر بی سرو پایی دارد».


شهید جعفر عبدلی: تنها سفارش بنده به برادران حزب الهی این است که از این انقلاب اسلامی و از رهبر آگاه و روشن دل خود پشتیبانی کنید و پایگاه را خالی نگذارید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد