قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت روز درختکاری در قاضی جهان

 

 

 

 

 غرس نهال در قاضی جهان به مناسبت روز درختکاری

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در قاضی جهان 

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در قاضی جهان

به همت شورای اسلامی و دهیاری قاضی جهان و به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری (15 اسفند)مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی 6 - 15 سال با موضوع درختکاری در سطح شهرستان آذرشهر برگزار می شود.

مهندس قربانعلی باقرپور عضو شورای اسلامی قاضی جهان و مسوول برگزاری مراسم روز دمهندس قربانعلی باقرپور عضو شورای اسلامی قاضی جهان و مسوول برگزاری مراسم روز درختکاری در قاضی جهانرختکاری در قاضی جهان در گفتگو با خبرنگاران  با بیان اینکه  این مسابقه با هدف آشنایی کودکان با اهمیت گل و درخت و نهادینه کردن فرهنگ درختکاری و احیا و حفظ محیط زیست  در سطح شهرستان آذرشهر برگزار می شود افزود: درخت نماد آبادانی و شاخص سبزی و خرمی و مظهر زندگی و باعث تلطیف هوا و موجب آسایش و رفاه شهروندان و صفا و پاکی طبیعت می باشد.

وی با بیان اینکه از علاقه مندان به شرکت در این مسابقه در خواست می شود آثار خود را تا 13 اسفند آخر وقت اداری به شورای اسلامی قاضی جهان و یا مدیریت کتابخانه امام علی (ع) قاضی جهان تحویل نمایند افزود: به 5 اثر برگزیده  در حاشیه همایش روز درختکاری در محل کتابخانه امام علی(ع) قاضی جهان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

مهندس باقرپور با بیان اینکه نمایشگاهی از این آثار  در روز درختکاری در محل کتابخانه امام علی(ع) قاضی جهان برگزار خواهد گردید افزود: همچنین در این روز با حضور اهالی و اعضای گروه های مجازی قاضی جهان تعدادی نهال بصورت نمادین در سطح قاضی جهان غرس خواهد شد . 

گفتنی است شورای اسلامی ، دهیاری قاضی جهان ، کتابخانه امام علی(ع) قاضی جهان، قاضی جهانیهای مقیم کرج ، شرکت سوهان کنجد لاله و اعضای گروه های مجازی قاضی جهان در برگزاری این مسابقات و همایش مشارکت دارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
پورمحمد 5 اسفند 1393 ساعت 17:26 http://poormohammadblogfa.com

ازاین همه لطف وزحمتی که دراطلاع رسانی اخبار قاضیجهان دارید متشکریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد