قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

فریاد الله اکبر سردار شهید قنبری زیر شکنجه های دشمن






فریاد الله اکبر سردار شهید قنبری قاضیجهانی  زیر شکنجه های دشمن


فریاد الله اکبر سردار شهید قنبری قاضیجهانی  زیر شکنجه های دشمن

همرزم سردار شهید جواد قنبری قاضی جهانی گفت: این شهید بزرگوار، در زیر شکنجه های دشمن تا آخرین لحظه شهادت فریاد الله اکبر سر داد که نشان از ایمان والای او بود.

نصرالله اسداللهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید قنبری برای حراست از نظام و خط رهبری همه توان خود را به کار گرفت و تا آخرین نفس و آخرین لحظه شکنجه توسط دشمن، فریاد صیانت از انقلاب و نظام را سر داد.

وی اظهار کرد: آن شهید بزرگوار، قاطع و مصمم در برابر دشمنان و دلسوز برای محرومان بود.

وی اضافه کرد: وقتی شهید قنبری مسئولیت فرماندهی سپاه ماکو را بر عهده گرفت، تحولات عمیقی در آن منطقه به وجود آورد و مانعی بزرگ در برابر اشرار و منافقان بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس به نقش قابل توجه این سردار بزرگوار در مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و ادامه داد: وقتی شهید قنبری به مسئولیت مبارزه با مواد مخدر و مفاسد اجتماعی ارومیه منصوب شد، در این سمت نیز با تواضع و شیوایی کلام خود توانست نقش موثری در مبارزه با سوداگران مرگ داشته باشد.

منافقان کوردل با یک طرح از پیش طراحی شده به همراه عوامل ضد انقلاب و مزدوران حزب منحله دموکرات در یکی از ماموریت ها در خردادماه سال 59 به سرکردگی یکی از مزدوران منطقه، شهید قنبری را به روستایی در شهرستان ماکو برده و از او خواستند تا به امام راحل توهین کند و بعد هم توبه کند که این شهید بزرگوار، در مقابل این خواسته، ندای الله اکبر سر داد و در پی آن مزدوران عصبانی شده و به شکستن انگشتان، سوزاندن موهای سر و صورت، بیرون آوردن چشم ها و ریختن آب جوش بر بدن این شهید اقدام کردند و با وحشیگری او را به شهادت رساندند.

سردار شهید جواد  قنبری  قاضی جهانی در سال 1334 در محله آرامگاه ارومیه چشم به جهان گشود.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این شهید والامقام فعالیت و تلاش مداوم خود را گسترده تر کرد و در مقابل اعضای منافقین و گروه های محارب دیگر ایستاد.

پس از مدتها درگیری با گروههای الحادی به عنوان زندانبان اعضای دستگیر شده ساواک منصوب شد و چندی بعد فرماندهی سپاه ماکو و بازرگان را بر عهده گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد