قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان
قاضی جهان

قاضی جهان

فرهنگ و آداب و رسوم و جلوه های طبیعی و آخرین اخبار دهستان قاضی جهان

بهره برداری از نمازخانه و سالن اجتماعات مدرسه ۱۲ فروردین قاضی جهان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهره برداری از نمازخانه و سالن اجتماعات مدرسه ۱۲ فروردین قاضی جهان 

 

در ششمین روز از هفته دولت نمازخانه و سالن اجتماعات 120 متر مربعی دبستان 12 فروردین قاضی جهان باحضور علمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ، فرماندار شهرستان آذرشهر و مسئولین محلی و با اعتبار700 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ششمین روز از هفته دولت یکی دیگر از طرحهای عمرانی آموزش و پرورش آذرشهر در قاضی جهان افتتاح شد. در آیین افتتاح این نمازخانه که علاوه بر علمی معاون فرهنگی و پرورشی استان و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش ، فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش و شماری دیگر از مسئولین ادارات محلی حضور داشتند ، معاون فرهنگی و پرورشی استان در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت گفت : در طول دو سال گذشته بیش از 60 نمازخانه در مدارس استان احداث گردیده است که هنوز با استاندارد 50 سانتیمتر نمازخانه برای هر دانش آموز فاصله اندکی داریم و امیدواری با ادامه نهضت نمازخانه سازی در مدارس هرچه زودتر شاهد تحقق استانداردهای وزارتی در این خصوص باشیم.

اللهیاری در آیین افتتاح این طرح مشارکت مردم را نقطه قوت مسوولین و موجبی برای پیشبرد سریع امور عمرانی دانست و گفت: توسعه و آبادانی شهرستان آذرشهر با مشارکت همه مردم و سهیم شدن آنها در رفع مشکلات نصیب منطقه می شود .

فرماندار شهرستان آذرشهر از مساعدت بالای40 میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز  از سال گذشته تا به امروزخبر داد و افزود: راه مبارزه با جهل علم است وآغاز آن از مدرسه  است.

فرماندار شهرستان آذرشهر از جذب مشارکت 20میلیاردی خیّر مدرسه ساز سیّد مهدی آذرین در طرحهای عمرانی مدرسه سازی و تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان آذرشهر در سالجاری خبر داد و گفت : ما هم در کمیته برنامه ریزی شهرستان به نوبه خود در سالجاری برای تعمیر و تجهیز مدارس 5 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی کرده ایم که در صورت تحقق این مبلغ کارهای خوبی در مدارس انجام خواهد شپد.

دواتگر مدیر آموزش و پرورش شهرستان آذرشهر در این برنامه با ارائه گزارشی از میزان مشارکت بالای مردم در کل مدارس شهرستان بخصوص در روستای قاضی جهان خبر داد و گفت : علاوه بر تامین هزینه احداث این نمازخانه توسط اولیای دانش آموزان ، خانواده مرحوم توکلی در سال گذشته یک فقره زمین به متراژ 2000متر مربع جهت احداث فضای آموزشی به آموزش و پرورش اهداء نموده اند.

در ادامه برنامه های دیگری همانند تواشیح ، دیکلمه ، تجلیل از فعّالین احداث نمازخانه و اهدای جوایز به دانش اموزان ممتاز مدرسه اجرا شد . 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد